9 Reacties
één jaar geleden
mijn zoon heeft het ook en heeft hele erg koorts 39.1 en is ook 14 maanden
één jaar geleden
mijn dochter had het ook een paar weken terug. Op gegeven moment kwam het er on de 5 minuten uit en de huid eronder ook rood en niet kunnen zien terwijl ze wakker werd. Toen de huisartsenpost gebeld en die schreef een soort zalfje voor in je ogen voor en een xylomethazoline 0,25 neusspray voor. Was toen binnen 5 dagen helemaal weg.
één jaar geleden
net bij cb terug die van mij heeft een oorontsteking dus wij gaan weer een ritje ziekenhuis
één jaar geleden
Reactie op liefstemama123
net bij cb terug die van mij heeft een oorontsteking dus wij gaan weer ee ...
Ah gossie, beterschap! Wij hebben onze dochter vandaag weer eerder van de opvang moeten halen vanwege koorts en ze had nog steeds veel prut uit haat oogjes. Dus heb nu toch maar de huisarts assistente gebeld om te vragen hoe lang dit mag duren. Word er morgen over terug gebeld.
één jaar geleden
Reactie op HevE
Ah gossie, beterschap! Wij hebben onze dochter vandaag weer eerder van de o ...
misschien ook even de oortjes laten na kijken bij mijn zoontje komen er echt klodders lijk soort snot uit ze ogen
één jaar geleden
Reactie op HevE
Ze heeft inderdaad ook een oorontsteking, nu een kuurtje gekregen. Bedankt ...
als bij mij zootje word 7 maart ze neusamandelen en buisje geplaatst 😢
één jaar geleden
oh ik had de link met de 14 maanden vaccinaties helemaal niet gelegd. Ons zoontje heeft sinds afgelopen zaterdag ineens pusoogjes. We proberen het ook steeds heel goed schoon te maken. We hebben dit zaterdag bij de kruidvat gekocht. Vandaag kwam er nog wel wat pus uit zijn ogen, maar al een stuk minder als gisteren.