6 Reacties
vorige week
Maxi-Cosi RodiFix S i-Size wij hebben deze voor onze 4 jarige lange zoon.. mooi smalle stoeltje en moet ook met de gordel vast gemaakt worden
Voor onze 3 jarige zoon hebben we nu nog de Britax Römer Smart Autostoel dat is met een 3 punt gordel nog die je later dan ook weg kan laten. Maar aangezien je aangeeft dat je lamge dochter hebt. Zou ik deze niet doen. Mijn oudste zoon is 110 nu en die past daar al niet meer in.
3 jarige is 96 cm en dat wil nog. Maar niet super lang meer. En dan gaan we voor hem ook voor de bovenste stoel die ik stuurde. Ivm met 3 kindjes moeten we 3 autostoelen op de achterbank kwijt.
vorige week
Wij zijn al een tijdje op de Kore en ik vind het oprecht een verademing dat je m met een normale gordel vastzet. Hier draagt het ook enorm bij aan de zelfstandigheid, kan er makkelijk goed zelf in en uitklimmen en los maken als we ergens zijn waarvoor ze de gordel los mag doen (als we aan het rijden zijn laat ze m gewoon vast dus niks aan het handje), alleen vastzetten kan ze zelf nog niet. Kortom; ik raad dergelijke stoel aan hoeft niet perse de kore te zijn natuurlijk al is die wel fijn.
vorige week
Wij hebben deze in beide auto’s staan. Gewoon vastzetten met normale gordel. (Dochter is 3 jaar , en 104cm lang)
https://www.babypark.nl/maxi-cosi-rodifix-pro-2-i-size-autostoeltje.html
Sinds ze deze autostoel heeft, gaan lange autoritten weer goed en als ze in slaap valt, blijft haar hoofdje ook comfortabel naar achteren ipv bungelend naar voren.