9 Reacties
één jaar geleden
Ik heb mijn dochter in mijn kraamweek al op mijn uitvaartverzekering bij laten schrijven!
één jaar geleden
Wij hebben ook ons kindje direct erbij laten schrijven. Volgens mij was ze automatisch de eerste 6 maand meeverzekerd maar moesten we haar daarna wel echt bijschrijven..
Verder geen extra kosten hier, dus zou het gewoon doen!
Idd niet iets waar je over na wilt denken, maar toch goed om geregeld te hebben.
één jaar geleden
Ik heb ons zoontje meteen na de geboorte aangemeld bij de verzekering en uitvaartverzekering. Mijn kraamzorg begon er ook over. Ik zo is al geregeld. Verzekering geen extra kosten. Uitvaart heb ik aangepast. Partner had er ook geen. Maar nu wel. Stel dat er iets gebeurt (hij werkt op
Hoogte) komt ik niet meteen voor een probleem te staan.
één jaar geleden
Kort naar de geboorte van ons zoontje, hem laten bijschrijven op de gratis kinderdekking van mijn polis. Toen ik wat meer tijd had om maatschappijen en polisvoorwaarden te vergelijken heb ik een zelfstandige polis voor hem afgesloten.
Ik heb een verzekering van €8.000 als basis en dan 1 met indexering (stijgt jaarlijks mee). Met een Looptijd van 30 jaar. Voordat ons zoontje 31 is, is zijn verzekering al volledig betaald.
één jaar geleden
Ik heb mijn kinderen op onze eigen polis gezet. Je kan ook een eigen polis voor je kind afsluiten. Het voordeel is dat je een lagere premie betaald. Hoe ouder je bent hoe hoger de premie. Het is maar net wat je wil.
één jaar geleden
Reactie op Flopje23
Wij hebben allemaal geen uitvaartverzekering. We sparen gewoon zelf. Als je ...
Ik weet nooit zo goed wat ik van dit advies vind.. Het is namelijk niet voor ieder haalbaar om te sparen voor tenminste 3 (uitgaande van 2 volwassenen + 1 kind) uitvaarten, want je weet helaas maar nooit hoe het leven loopt. Een uitvaart kost namelijk toch al gauw 10.000euro. Daarnaast kan het ook zo maar zijn dat er iets voorvalt en je dat geld wT je hebt gespaard voor je uitvaart, aan iets anders moet besteden. Als je je dan op (veel) latere leeftijd alsnog moet verzekeren omdat je spaarpot flink geslonken of weg is, betaal je ineens een heel hoge premie.
Ik zou dus zeggen, lekker afsluiten die verzekering. Het kost je een paar euries in de maand. Ja over 80 jaar heb je er misschien meer voor betaald dan dat je zelf gebruikt tijdens je uitvaart, maar iig geen stress hoeven hebben over of die spaarpot erover 10,20,30 jaar nog steeds is 🤷🏻♀️
Nog een tip, het is wel goed om eens in de zoveel jaar even te checken of je verzekering nog toereikend is. Zeker met de inflatie van afgelopen periode is een uitvaart natuurlijk ook alleen maar duurder geworden 😥
één jaar geleden
Wij hebben voor beide kinderen een uitvaartverzekering voor 1500 euro afgesloten via onze verzekeringsagent. Ik betaal 12,42 per maand.. mijn ouders hebben dit ook voor mij toendertijd gedaan en het geld nu nog steeds(ze betalen niet meer)
Mijn nichtje is op jonge leeftijd gestorven aan leukemie, ik heb zelf gezien dat je daar echt niet mee bezig wilt zijn op dat moment. Het overkomt je zomaar random, heel verschrikkelijk. Ik hoop dat het voor niets is geweest maar het voelt wel goed zo.