11 Reacties
2 maanden geleden
Hoi, weet niet wat je voor telefoon hebt? Ik heb een samsung telefoon en kan heel gemakkelijk in de video editer van samsung een film maken. Is heel gemakkelijk. En je hoeft hem niet gelijk op te slaan( moest eerst wel) je kan nu tussentijds ook stoppen en er een andere keer mee verder gaan.
2 maanden geleden
Hoi, ik heb de app van Albelli op mijn telefoon. Ik maak dan een mapje aan waar ik elke keer fotos in stop, en dan 1x per maand laat ik ze afdrukken. Thuis heb ik dan een avondje lekker plakken in een fotoboek, heerlijk.
Een app voor filmpjes heb ik niet maar mijn vriend heeft een extra harde schijf gekocht om filmpjes daar op te slaan.
2 maanden geleden
Ik heb voor het eerste jaar van onze dochter de app 1 second everyday gebruikt. Daar kun je van elke dag 1seconde uit een filmpje in toevoegen, aan het einde heb je dus 365 seconden aan film, van elke dag een seconde. Dit vond ik heeeel erg leuk, vaak heb je korte filmpjes van bijvoorbeeld je kindje in de wagen of andere korte momenten, die "tussendoor" filmpjes waren erg leuk om er in te verwerken!
2 maanden geleden
Reactie op LV87
Ik heb voor het eerste jaar van onze dochter de app 1 second everyday gebru ...
Leuk leuk! Dat heb ik gedaan tijdens mijn zwangerschap! Vond dat al soms best een opgave om bij te houden!馃槄 Maar vond de beelden soms best snel voorbij gaan. Daarom dacht ik, ga nu het wat langer maken.
2 maanden geleden
Reactie op Lola-Feather
Hoi, ik heb de app van Albelli op mijn telefoon. Ik maak dan een mapje aan ...
Goeie tip! Dank je. Ik heb al 2 x extra geheugen gekocht op mijn mobiel. Wordt tijd dat ik het ga vereeuwigen 猫n op de harde schijf zet!
2 maanden geleden
Reactie op Jjma
Hoi, weet niet wat je voor telefoon hebt? Ik heb een samsung telefoon en ka ...
Ik heb ook Samsung! Gaat dat via een app van Samsung, of gewoon via je mobiel?
茅茅n maand geleden
Reactie op Lola-Feather
Hoi, ik heb de app van Albelli op mijn telefoon. Ik maak dan een mapje aan ...
Dank je, en zet je de foto's dan in een mapje op je mobiel of in de app? Hoe gaat dat te werk? Ik heb inderdaad ook een extra harde schijf.
茅茅n maand geleden
Reactie op Jjma
Hoi, weet niet wat je voor telefoon hebt? Ik heb een samsung telefoon en ka ...
Good to know! Heb inderdaad een Samsung. Ik ga eens kijken, dank je
茅茅n maand geleden
Reactie op Ilse-elise
Dank je, en zet je de foto's dan in een mapje op je mobiel of in de app? Ho ...
Ik zet ze in een mapje in de Albelli app en laat dan het mapje afdrukken als opdracht. Best makkelijk 馃槃
Uiteraard heb ik ook 101 mapjes op mn telefoon met fotos maar ik upload alleen de fotos in de albelli app die ik wil laten afdrukken
Hopelijk is dat zo duidelijk haha