10 Reacties

één jaar geleden

ter aanvulling: het trekt vinden 5 minuten weg & heeft er geen last van met andere melk producten

één jaar geleden

kan een koemelkallergie zijn mijn oudste zoon kreeg dit ook toen hij 3 maanden oud was. begon zoals jouw zoontje, en uiteindelijk was die helemaal rood, en zwol alles op.. binnen 30 min raakte hij in shock..

één jaar geleden

Reactie op SilW

ter aanvulling: het trekt vinden 5 minuten weg & heeft er geen last van ...
Dan zou er toch iets in zitten waarop hij reageert.

één jaar geleden

begon zo.

één jaar geleden

uiteindelijk was het zo..

één jaar geleden

Reactie op Manu26

kan een koemelkallergie zijn mijn oudste zoon kreeg dit ook toen hij 3 ma ...
ja maar hij reageert niet zo op andere melk producten als normale melk, toetjes etc. Hij heeft dit al wel een hele tijd en gaat altijd na 5 minuten weer weg. Hebben het al eens aangekaart maar dan hoor je dat het niks voorsteld

één jaar geleden

Reactie op SilW

ja maar hij reageert niet zo op andere melk producten als normale melk, toe ...
zit er nog iets anders in die opvolgmelk?

één jaar geleden

misschien eens naar de osteopaat via onze osteopaat zijn wij door gestuurt baar marly houben voor de allergie voor koemelk en andere als de arts je niet serieus neemt succes

één jaar geleden

Reactie op Vienna7

misschien eens naar de osteopaat via onze osteopaat zijn wij door gestuurt ...
Bedankt! Maar het vreemde is dat hij het met normale melk dan wel toetjes niet heeft. Dus toen ging mijn vermoede van koemelkallergie wel weg. Het was de kinderarts die zei dat het niets voorstelde...

één jaar geleden

Reactie op SilW

Bedankt! Maar het vreemde is dat hij het met normale melk dan wel toetjes n ...
heel herkenbaar ik heb zelf koemelk allergie gehad als kind en had wel verwacht met mijn zoontje en als we via de arts wilde moest ik 6 weken wachten via mijn osteopaat ben ik gelijk toen mijn zoontje 2 weken was door gestuurt naar marley houben voor de allergie en xo wisten we gelijk waar mijn zoontje allergisch voor was. het kunnen dat er iets in de voeding zit waar je kindje niet zo goed tegen kan succes