21 Reacties

2 maanden geleden

Wij vliegen in April naar Australie met onze dochter van dan 17 maanden, geen idee hoe het zal gaan maar we geven ons er maar aan over 🤣 Ik neem genoeg snackjes, speelgoed en drinken mee en een Ipad voor vermaak.

één maand geleden

Reactie op F&M

Wij vliegen in April naar Australie met onze dochter van dan 17 maanden, ge ...
Wauw! Wat een reis zal dat worden. Mooi dat jullie dat doen zo samen! Hele goede reis en mocht je tips hebben daarna hoor ik het graag 😉

één maand geleden

Juf roos downloaden en wat eten en drinken meenemen in het vliegtuig. Zoals maisvingers of cracottes..

één maand geleden

Een schone (reserve) broek voor jezelf! Ik had laatste vlucht, m’n kleine op schoot die plots een ontploffing had in z’n broek 💩 Het was niet veel doorgelekt maar m’n zoontje kon ik met 3 outfits verkleden alleen voor mezelf precies niks extra’s mee 😂

één maand geleden

Ik had een vliegtuigbedje mee, dus tijdjes haar slaapje lag ze naast me. Verder had ik veel filmpjes gedownload. Tijdens het opstijgen/landen flesje of speen aanbieden. Anders iets om op t kauwen voor de oortjes.

één maand geleden

Onlangs vlucht van Amsterdam-Curaçao. Veel snacks mee, favoriete filmpjes downloaden op de Ipad, kussen mee voor tijdens het dutje, extra kledingset/pyjama mee. Papier en potloden, vingerpoppenkast en stickers waren hier een succes! Verder gewoon lekker lopen als ze onrustig worden dus ook handig om een stoel aan het gangpad te boeken zodat je elk moment eruit kan. En tijdens het landen en opstijgen idd een fles of een knijpfruitje.

één maand geleden

Als je van je stoel een bedje wilt maken maar niet een duur stokke jetkids koffertje wilt kopen, dit is een handig en compact ding: Bekijk Wick Wings - Wick Air Vliegtuigbedje - Opblaasbaar - Reiskussen - Voetensteun - Antislip op: https://www.bol.com/nl/p/wick-wings-wick-air-vliegtuigbedje-opblaasbaar-reiskussen-voetensteun-antislip/9300000172799547?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Past perfect tussen de normale vliegtuigstoelen!

één maand geleden

Binnenkort een lange vlucht met kind van dan 17 maanden. Ik hoop dat ze slaapt want we vliegen 's nachts maar zo niet: - Kleine blokken of magnetische blokken - Duplo auto met poppetjes - Kleurpotloden, stickers en papier of een waterkleurboek - Herbruikbare raamstickers - Klein potje klei - Kleine voorleesboekjes - Heel veel snacks, bijvoorbeeld een doosje dadeltjes is echt een goede activiteit. Verder nemen we stapelbakjes mee om ook in het (zwem)bad en in het zand te spelen. Dit is ook al het speelgoed dat we meenemen voor bijna een maand omdat we zo licht mogelijk willen reizen. Wordt een uitdaging! Schermtijd liever niet want dat doen we thuis ook niet. Maar misschien kom ik daar tijdens de vlucht wel op terug haha. Verder neusspray zoutoplossing en met xylometazoline, mijn kind is veel verkouden en dat geeft snel last in het vliegtuig. En een slaapzak in de handbagage.

één maand geleden

Wij vliegen 9 april naar Las Vegas met onze dan bijna 1,5 jarige 🤣. Wel nog op schoot en geen eigen stoel 😅. Zal denk veel lopen worden tussen de gangpaden en veeeel eten mee en klein speelgoed (boekje, raamstickers, stapelblokken.. verder nog echt geen idee eigenlijk. Vind het lastig haha

één maand geleden

Reactie op Denise354

Wij vliegen 9 april naar Las Vegas met onze dan bijna 1,5 jarige 🤣. Wel no ...
Ben heel benieuwd hoe het bij jullie gaat! Wij hebben ook geen extra stoel geboekt en twijfel nog heel regelmatig of ik daar al spijt van heb. Als het op de heenweg niet bevalt komt er hoe dan ook op de terugweg een stoel bij. Desnoods blijf ik zelf wel achter 🤪

één maand geleden

Reactie op Veer21

Ben heel benieuwd hoe het bij jullie gaat! Wij hebben ook geen extra stoel ...
Hahaha ja wij vliegen met United Airlines en dan kost een extra stoel voor Noah gewoon de volle mep en dat vonden we zonde..🤣 (in september zijn we met Transavia naar Tenerife gevlogen en heenreis ging perfect maar terugreis wilde hij niet slapen en was aan het huilen, ik voelde me toen echt opgelaten en toen had ik gezworen dat we de volgende reis een extra stoel zouden boeken hahahaha). Inmiddels nóg een vakantie geboekt: juni naar Mexico met Tui, ook geen eigen stoel maar wel extra beenruimte😅🤣) Iemand nog tips voor (klein, geen geluid makend) speelgoed voor in het vliegtuig??

één maand geleden

Reactie op Denise354

Hahaha ja wij vliegen met United Airlines en dan kost een extra stoel voor ...
Mag ik je een tip geven voor TUI? Reserveer rij 5D-E-F, als je comfort vliegt. Heb je gewoon een gedeelte voor jezelf, ideaal. Ik werk bij TUI en ben nog altijd blij als ik die rij kan krijgen op verre vluchten 😄

één maand geleden

Reactie op Denise354

Hahaha ja wij vliegen met United Airlines en dan kost een extra stoel voor ...
Ik had hier al wat speelgoed gedeeld wat wij waarschijnlijk meenemen. Ik probeer vooral te kijken naar waar ze thuis ook langer mee speelt. Ik vind het trouwens ook wel spannend met slapen. We vliegen om 23.00. Dus we moeten precies als ze hoort te slapen naar Schiphol, inchecken, security enzo. Hoe zit dat bij jullie en hoe gaan jullie dat aanpakken?

één maand geleden

Reactie op Veer21

Ik had hier al wat speelgoed gedeeld wat wij waarschijnlijk meenemen. Ik pr ...
Wij hebben thuis geen vast ritme met z’n slaapjes dus denk gewoon go with the flow ofzo😵‍💫.. zal toch allemaal overweldigend zijn al die indrukken.. wij vliegen heen 11 uur ‘s ochtends, wel nog overstap want is ver vliegen en zitten met tijdverschil.. neem in handbagage wel z’n fles mee en halfvolle melk en dunne slaapzak en dan zien we wel denk ik.. 🤷🏼‍♀️🤣

één maand geleden

Reactie op Mandarijn2020

Mag ik je een tip geven voor TUI? Reserveer rij 5D-E-F, als je comfort vlie ...
Thanks voor de tip!!🤗

één maand geleden

Dankjewel voor al jullie super waardevolle reacties!! 🙏🏻🥹

20 dagen geleden

Wij zijn vorige week naar Australie gevlogen en het is mij echt alles meegevallen! Zag er enorm tegenop maar ons meisje van 17 maanden deed het super goed. We vlogen met Singapore airlines en de cabin crew was super lief, je kan alles krijgen van potjes tot luiers, tot gewoon een kindermaaltijd. We hadden ook een babybassinet en dat was echt top, past ze nog net in met 17 maanden dus heeft ze lekker in geslapen tijdens de reis. Tuurlijk het is een lange zit maar met snackjes, een filmpje op tv en wat dutjes is het echt goed te doen.

13 dagen geleden

Reactie op Veer21

Ik had hier al wat speelgoed gedeeld wat wij waarschijnlijk meenemen. Ik pr ...
Draagzak als dat nog lukt. En dan maar iets meer dutten/later slapen. Wij vlogen afgelopen vrijdag om 6:15 uur naar Spanje en moesten haar om 4 uur ‘‘s nachts wakker maken. Na het opstijgen heeft ze driekwartier geslapen en later in de huurauto nog een half uur (tegen 11 uur). Gewone middagdut en dat ging eigenlijk heel goed. Go with the flow. 🤗

10 dagen geleden

Wij hebben vorige maand gevlogen, mijn zoontje vond het geen succes. Maar het verschilt zo erg per kind. Ik zag er niet tegenop maar zou het zelf niet snel nog eens doen. Maar hij zat net in de tas dat hij echt niet wilde stil zitten dus dat was echt top 🙈

8 dagen geleden

Veel van wat hier al staat zou ik ook tippen, maar belangrijkste is drinken tijdens het opstijgen en landen (vanwege druk op de oren). En als wij vliegen (wordt volgende maand de derde keer, zoontje is bijna anderhalf) doen wij ons zoontje een nachtluier om. Zo’n broekje, want hij wil niet meer zo graag op zijn rug liggen. Broekje is (voor ons) makkelijker aan te doen en houdt het langer vol zonder doorlekken (al moet je een poepbroek evengoed snel vervangen, maar puur urine kan om de paar uur). Succes met de vlucht! Gaat vast goedkomen.