8 Reacties

9 maanden geleden

Volgens mij hebben alle kinderen platvoeten.. het naar binnen staan herken ik ook. Schijnt ook normaal te zijn (kinderarts aan mijn nicht verteld). Dat trekt dan later weer bij ofzo. Qua het niet willen lopen is iets wat ik niet herken. Misschien pijn? Of toch gedrag? Zie je iets anders dan normaal? Dikkere voet of blauw? Mag je aan zijn voeten zitten, ronddraaien etc?

9 maanden geleden

Onze dochter is van 15-11 en loopt nu net een week los.. Als ik je goed begrijp liep hij al wel als je z'n handje vasthield? Onze dochter heeft ook een paar week geleden een periode gehad dat ze ineens niet meer wilde lopen (dus aan onze hand, los kon nog niet), dan liet ze zich op handen en knieën zakken en begon te huilen. Geen idee waarom maar dat ging vanzelf weer over.🤷‍♀️

9 maanden geleden

Reactie op Dadayla

Volgens mij hebben alle kinderen platvoeten.. het naar binnen staan herken ...
Nee ik zie helemaal niks aan zijn voetje. Omdat hij nog niet loopt denk ik gelijk aan een afwijking en toen viel zijn voetje mij op. Het is mijn eerste kind dus dan maak ik me gelijk druk! Maar dankjewel!!

9 maanden geleden

Reactie op Mies12

Onze dochter is van 15-11 en loopt nu net een week los.. Als ik je goed beg ...
Dus ik moet nog even geduld hebben. Hij heeft een loopwagen en hij rent er gewoon letterlijk mee. Maar zelfstandig wil hij nog niet!

9 maanden geleden

Reactie op Momtobe66

Dus ik moet nog even geduld hebben. Hij heeft een loopwagen en hij rent er ...
Komt echt goed, hij loopt wanneer hij daar klaar voor is. Ik geloof dat mijn zwager vroeger pas liep toen hij 2 jaar was maar toen rende hij letterlijk er vandoor haha.. De één is sneller dan de ander, maak je geen zorgen en als je het wilt kan je altijd bij cb je zorgen bespreken. Baad het niet, schaad het ook niet.

9 maanden geleden

Dat lopen komt denk ik vanzelf. Ieder kind is anders. En het voetje is normaal, kindjes hebben altijd platvoetjes en naar mate de leeftijd verandert dit

9 maanden geleden

Lopen komt vanzelf. Mijn dochter loopt al een tijdje en rennen soms buiten achter de buurtkatten aan, maar dan is dat baby er helemaal vanaf. De buurtkindjes vragen zelf of ze naar buiten komt om te spelen 🫣😅 (doe ik natuurlijk niet) en dan denk ik waar is mij baby die tijd was echt veel te kort en het is allemaal veel te snel gegaan. Dus geniet maar van hun eerst stapje los en het oefenen en af en toe 2 citroenen geven voor evenwicht en gaat het leren lopen beter 😅

9 maanden geleden

Onze dochter gaat af en toe staan, maar liever niet. Vooral op de bank durft ze het en zet dan een paar stapjes opzij. Daar houdt het ook echt bij op. Toevallig hier ook 1 voetje wat ze altijd scheef zet en ook vaak gaat ze op de buitenkant van haar voet staan. Heb het bij de huisarts nagevraagd en hij gaf aan dat hij dacht dat het niks was en waarschijnlijk wel bij trekt als ze echt gaat lopen. Consultatiebureau gaf aan dat ze met 18 maanden wel echt moet lopen anders weer doorverwijzing naar de fysio. Ze is van 27-11.