6 Reacties
8 maanden geleden
Mijn dochter heeft dit ook. Ik loop nu bij een kinderfysio. Ze is te mobiel in haar heupen, knieën en voetjes. Haar spieren rondom die gewrichten zijn niet sterk genoeg, waardoor ze exact zo staat op haar voetjes zoals jouw kindje. Dit wordt nu met fysio (hopelijk) sterker en beter.
Je kan de verwijzing hiervoor zelf vragen via je huisarts.
Hopelijk heb je hier iets aan🙏
8 maanden geleden
Mijn dochter ( van 15 nov) doet precies het zelfde met haar voeten. Consultatiebureau zegt dat ze flexibele gewrichten heeft en het vanzelf goed komt. Ze loop nu net 2.5 week zelfstandig en ook met haar voeten nog steeds zo. Consultatiebureau raade mij goeie stevige schoenen aan dat werkt wel merk ik.
8 maanden geleden
Mijn zoontje had dit ook. Heeft hypermobiele voeten. (Erfelijk van mij) kinderarts raade aan om goed schoenen met flexibele zolen te kopen en deze een halve dag aan te doen en de andere momenten op blote voeten. Dit hebben we gedaan en hij liep na een half jaartje zelf goed! Maar fysio is zeker een hele goede stap.
7 maanden geleden
Hallo allemaal even een update. Mijn zoontje gaat nu naar de kinderfysio en die vond de afwijking best heftig. We krijgen nu een verwijzing voor de kinderrevalidatie+instrument maker, hij krijgt namelijk een spalk. Dus mocht je kind er last van hebben, laat het vooral even nakijken!