9 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons was het ook een heel zwaar nachtje.. hij was heeel onrustig en veel meer wakker dan normaal! En ik dacht ook dat het door de volle maan kwam, dus kan best zijn 😁

2 jaar geleden

Onze kleine heeft juist heel goed geslapen voor het eerst 21 uur laatste fles 22 uur op bed en geslapen tot 8.

2 jaar geleden

Wij hebben het juist vanavond . Hij is klaarwakker en zijn al uren bezig om hem in slaap te krijgen.

2 jaar geleden

Ik had het er echt net met mn vriend over! Gisteren onrustig, vandaag ook. Veel willen drinken (ook weer voor de eerste keer ongesteld na de bevalling dus komt lekker samen zo). Maar ja, die maan hè?!

2 jaar geleden

Ja hier ook al 2 dagen onrustig, veel meer drinken. Of toch een sprongetje of regendagen? Haha misschien is het ook wel een fijn idee om de volle maan als oorzaak te zien, want dan weet je zeker dat het tijdelijk is 😜 Al is het gelukkig vaak sowieso tijdelijk. Sterkte, hopelijk wordt het snel rustig!

2 jaar geleden

Ja. Hier een doorslaper en vannacht was ze ineens om 03.15 klaarwakker

2 jaar geleden

Niks van gemerkt, mevrouw ligt lekker te tukken. Als het niet de stand van de maan is, dan is het vast wel de stand van de planeten of een aardstraal...

2 jaar geleden

Onze man slaapt echt altijd van 9 tot uurtje of 7/8 maar gister ook idd heel onrustig. Eerst speen on 1 uur toen 2 uur e vanaf kwart voor 3 tor half 7 wakker geweest. En was toen ook heel onrustig. Heeft hij echt nog nooit gehad

2 jaar geleden

Vannacht was voor het eerst in zeker 3 maanden echt helemaal bal. Vanaf half 11 besloot ze elk uur tot ander half uur wakker te zijn. Nu zie ik dat 7 maart (vandaag) volle maan is… zou het?