6 Reacties

3 maanden geleden

Wat vervelend dat je man zijn voet heeft gebroken. Beterschap ermee. Wat mijn dochter erg leuk vind is de Loonse en Drunense duinen. Bij de ingang vanaf Drunen heb je ook een heel leuk restaurant waar je als ouders heerlijk kunt zitten en de kinderen lekker kunnen spelen met zand en er is een speelplek voor ze. Je kan ze goed in de gaten houden ook. Het restaurant heet: Honderd BunderBos. Wellicht te combineren met de duinen? In de duinen heb je ook meerdere zitplekken wat goed te bereiken is ook met de rolstoel/krukken. Hele fijne vakantie ☺️

3 maanden geleden

Reactie op burcuaa

Wat vervelend dat je man zijn voet heeft gebroken. Beterschap ermee. Wat ...
Super dankjewel voor je tip.. meteen even gegoogled en het ziet er leuk uit.. Vandaag zijn we naar de westfield mall en dan naar de peppa big land geweest, vonden de jongens ook erg leuk.

3 maanden geleden

Pukkemuk!!😍

3 maanden geleden

Safaripark Beekse Bergen en de Efteling zijn voor jullie nu goed in de buurt. En ook toegankelijk voor mannen met gebroken voet 😉

3 maanden geleden

Reactie op Manu26

Super dankjewel voor je tip.. meteen even gegoogled en het ziet er leuk uit ...
Is Peppa big land groot genoeg voor kinderen? Ik denk daar ook aan om heen te gaan

3 maanden geleden

Reactie op burcuaa

Is Peppa big land groot genoeg voor kinderen? Ik denk daar ook aan om heen ...
Niet super groot. Maar wel heel erg leuk voor kinds, ze kunnen zich er wel paar uur vermaken.