34 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Winter 2022
Zo 1 heb ik ook maar dan van babypark. Ik vind hen super en ook om mee te nemen.
2 jaar geleden
Ik had een restant stuk vloerkleed gekocht, omdat ik letterlijk 1 vierkante meter nodig had voor de trapkast. De rest heb ik opgerold als speelkleed voor m鈥檔 dochtertje! 3 bij 2 meter vloerbedekking voor binnen en buiten! Bij de Hornbach tussen de rest stukken vloerbedekking
2 jaar geleden
Tadaaa. Alleen ziet dit er nu heel zielig uit zonder speelgoed, maar dat ligt er nu wel!馃槂

2 jaar geleden
Reactie op Winter 2022
Deze hebben wij ook. Lekker groot, makkelijk afwasbaar en makkelijk mee te nemen. 馃槉
2 jaar geleden
Wij hebben een gymnastiek/speelmat van de ikea, ook met het oog op de toekomst dus heeft ze er lang plezier van!
Ook zit ze al heel stabiel, maar valt nog wel eens om en ook dat maakt dan niet uit!
https://www.ikea.com/nl/nl/p/plufsig-gymnastiekmat-opvouwbaar-groen-10262831/
2 jaar geleden
Ik heb niks op de grond. Had eerst yogamatjes liggen toen ze nog een beetje tijgerde, maar ze kruipt nu de hele kamer rond. Doe haar wel vaak een lange broek aan om de knietjes wat te beschermen.
2 jaar geleden
Speelmatten vind ik trouwens niet zo handig. Daar hebben ze niet zoveel grip op en dat helpt niet echt met het kruipen.
2 jaar geleden
Op de opvang hebben ze ook niets op de vloer. Is voor de grip wel echt fijner. En anders kun je van die speelmatten doen. Die zijn ook vrij stug.

2 jaar geleden
Het kleed ligt voor de start op de grond, eindigt toch overal waar vooral niets zachts ligt.
2 jaar geleden
Reactie op Stephanie850922
Ik heb deze van Amazon. Heel fijne mat. 馃憣馃徑

Deze hebben wij ook. Iets geler in t echt maar een top ding! Ipv al die losse puzzelstukken van het bekende dure merk die je steeds weer in elkaar moet zetten. Deze ruimen we zo iedere avond op. 馃ぉ