17 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter doet het ook als ze in de box ligt of in de wagen. Ik wist niet dat dat verkeerd was, maar ik weet ook niet wat ik eraan kan doen..

één jaar geleden

Ik volg. Mijn zoontje doet het als hij bij me zit (beetje positie zoals in de maxi cosi); dan wil hij steeds naar voren. Goed om te weten dat dat niet goed is. Wel lastig inderdaad dat ie het bij jullie in de stoel of maxi cosi doet want dan kan je niet positie veranderen.

één jaar geleden

Oh ja mag dat niet? Hier ook een dochter die continu haar buikspieren traint 😂

één jaar geleden

Doet ie de hele dag hier

één jaar geleden

Onze dochter doet dat ook en onze oudste deed dat ook. De oudste heeft er niets aan over gehouden. Ze is fysiek sterk, rent en doet. Maak me er nu voor de jongste niet druk om ☺️

één jaar geleden

Maar is dit niet heel normaal? De fysio gaf aan dat dit heel normaal is en dat het een aantal redenen kan hebben. Nieuwsgierig zijn naar de omgeving en zo de omgeving beter kunnen zien, proberen wat 'gas' uit de buik kwijt te raken en het trainen van de nek- en buikspieren. Mijn beide kinderen doen/deden dat en ik ga ze zeker niet afremmen. Mijn zoontje liep qua motoriek l niet achter op deze leeftijd en heeft heel normaal leren zitten.. Volgens mij niks om je zorgen om te maken 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Ik volg…. Hier ook; mijn zoontje juist hetzelfde en ik wist niet dat het niet goed zou zijn 😟 Hoe kunnen we dat vermijden eigenlijk?…

één jaar geleden

Dit staat in de groeigids, komt niet echt over als iets dat niet mag...

één jaar geleden

Haha mijn vriend en ik vroegen ons hetzelfde af. Onze dochter doet het in de newbornset, in bed als ze wakker is, in de maxicosi, kinderwagen en op het verschoonkussen😂

één jaar geleden

Dit doet ons meisje (18 weken) ook. Ik dacht dat het bij de ontwikkeling hoorde.

één jaar geleden

Hier ook de hele dag door, ik maak me er niet druk om hoor!

één jaar geleden

Hier ook! Dacht dat het door ongemak van de reflux kwam, maar het is blijkbaar iets anders..

één jaar geleden

Hier doet ze het ook vaak hoor. Meestal als ze iets ziet wat ze leuker vindt en eruit wil. Denk dat het normaal is, alleen een beetje vervelend voor 'de spugertjes'. Mijn dochter moest er ook vaak van spugen.

één jaar geleden

Ons kindje doet dit ook. Ik heb dit bij de kinderfysiotherapeut en het cb neergelegd en beide zeiden ze dat dit juist goed is. Zo worden de buikspieren goed getraint en het helpt ook nog eens de nekspieren sterker maken.... vind het heel vreemd dat ze dan bij jou zeggen dat hij het niet mag doen😅 zo frustrerend af en toe dat de een dit zegt en de ander dat. Wat of wie kan je dan nog geloven 🤔

één jaar geleden

Reactie op Meimamma

Onze dochter doet dat ook en onze oudste deed dat ook. De oudste heeft er n ...
Hier hetzelfde verhaal!

één jaar geleden

Bij ons zei het CB dat de kleine gewoon heeft ontdekt dat hij buikspieren heeft en daar leuk mee aan het spelen is. Ik maak me geen zorgen dus!

één jaar geleden

Hihi onze jongen van 17 weken heeft ook in een keer het crunchen ontdekt. Blijven ze dit doen of wordt het weer x minder?