40 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben bloemkool gegeven. Hij vond het wel gek en trok wel een paar gekke bekken haha. Maar eigenlijk vond hij het ook wel heel leuk. Wortel vond hij super lekker. Dat is natuurlijk ook een stuk zoeter. Dus nu gaan wij wat meer Bloemkool proberen. Niet dat hij alleen de zoete smaken lekker gaat vinden. :)

één jaar geleden

Bij mijn zoon nog niet geprobeerd, maar bij mijn dochter 2 jaar geleden zijn we begonnen met wortel. Ze vond het raar 😂 er werd veel gekokhalsd, maar dat is normaal. Bereid je daar op voor. Geef ook echt maar 1 of 2 lepeltjes per keer en bied een paar dagen achter elkaar dezelfde smaak aan.

één jaar geleden

Wij zijn met banaan begonnen en hij vond het heerlijk🥰

één jaar geleden

Bij de oudste geprakte sperziebonen. Nu wachten we wat langer want vind niet dat de jongste er al aan toe is

één jaar geleden

Wij zijn begonnen met pompoen en ze vond het meteen super lekker! Eergisteren voor het eerst banaan dat beviel ook heel goed.

één jaar geleden

Bij beide jongens met 6 maanden een roosje broccoli gegeven om zelf te ontdekken.

één jaar geleden

En met hoeveel maanden is iedereen begonnen? Mijne is nu een ruime 4 maanden

één jaar geleden

We zijn begonnen met bloemkool. Dat vond ze een beetje gek maar elke dag leek ze te eten met meer smaak. Daarna wortel en dat vond ze heel lekker. Vanaf vandaag beginnen we ook aan fruit hapjes in de ochtend (banaan) en met avondeten dan een groente hapje. Na wortel (we houden steeds 3 dagen aan) gaan we broccoli aanbieden.

één jaar geleden

Ik ben begonnen met wortel en heb zelf een mango hapje gemaakt. Pompoen is mijn zoontje ook dol op. Mijn zoontje wist gek genoeg meteen wat hij moest doen 😅. We zitten inmiddels op 40gram per hapje.

één jaar geleden

Wij zijn begonnen met broccoli, na 3 dagen geen succes, daarna pompoen, ook geen succes 🤣 vanavond zoete aardappel proberen! Tussendoor al wel een paar keer banaan geprobeerd en dat vind ze wél heel lekker!

één jaar geleden

Reactie op siempiesiem

En met hoeveel maanden is iedereen begonnen? Mijne is nu een ruime 4 maande ...
Met 17 weken

één jaar geleden

Wij begonnen met zoete aardappel. Wel krampjes van gehad, 2 dagen aangeboden. Daarna 2 dagen wortel en daarvan moest hij veel overgeven de 2e dag. Gisteren bloemkool en dat ging er best prima in. Hij is 4 maanden 😊

één jaar geleden

als jullie pompoen geven, wat doen jullie met de rest van de pompoen? ik heb al best wat ijsblokjes bloemkool en wortel in de vriezer liggen. Denk dat je voor een pompoen helemaal veel ijsblokjes houders nodig hebt.

één jaar geleden

Reactie op Yessicamsterdam

als jullie pompoen geven, wat doen jullie met de rest van de pompoen? ik he ...
Invriezen of zelf vanavond pompoen eten of soep maken van wat niet in de houder past

één jaar geleden

Hier begonnen met 3 maanden en 3 weken. Kleine vind alles lekker! Word zelfs link als ik te langzaam ben of als het op is

één jaar geleden

Reactie op siempiesiem

En met hoeveel maanden is iedereen begonnen? Mijne is nu een ruime 4 maande ...
We zijn begonnen met ongeveer 17 en een halve week.

één jaar geleden

Reactie op Yessicamsterdam

als jullie pompoen geven, wat doen jullie met de rest van de pompoen? ik he ...
Je kan ook uit de vriezer in de supermarkt een zak blokjes pompoen halen. Geld overigens ook voor bloemkool enzo

één jaar geleden

Reactie op Suus399

Je kan ook uit de vriezer in de supermarkt een zak blokjes pompoen halen. G ...
oooh super! gewoon bij de appie? Heb ik helemaal niet over nagedacht. Thanks voor de tip!

één jaar geleden

Wij zijn begonnen met 16 weken met wortel, vond zij heerlijk! Nu al denk ik elke groentesoort die ze op deze leeftijd mag eten al gegeten 😁 vraagje aan de mama’s, wanneer verhogen jullie de lepels vaste voeding? Tot hoeveel gram? En laten jullie dan de fles vallen? Mijn is al 18 weken nu 😁

één jaar geleden

Wij zijn begonnen met appel (even koken in een laagje water en dan pureren) Ook al pompoen en banaan geprobeerd. Laatst hadden wij stoofpeertjes en heeft ze daar ook een partje van gehad. De stoofpeer en pompoen hadden wel haar voorkeur 🤗