Mijn zoontje is toe aan zijn tweede paar schoenen. Hij loopt nu 3,5e maand en loopt heel soepel en rent vrolijk rond. Zijn eerste paar is een shoesme maat 22. Maar die zijn bijna te klein.
Ik geloof dat shoesme maar tot maat 23 gaat. Waar moet ik op letten bij het kopen van zijn tweede paar? Moet het nog steeds een flexibele zool hebben? Welke merken zijn goed? Kent iemand een speciaalzaak in Nijmegen en omstreken?
Haar eerste deftige schoen is van het merk Ocra. Voor het volgend maatje heb ik hetzelfde merk gekozen, flexibele zool en stevig hielstuk. Hiernaast heb ik ook nog een paar shoesme, voor wat afwisseling. Maar zal voornamelijk in Ocra rond lopen.
shoesme gaat veel verder dan alleen 22.. mijn oudste (2.5 jaar) draagt altijd dit merk en zit nu in maat 26
ik zou persoonlijk gewoon weer voor dat merk gaan.. ik vind het zelf een hele fijne schoentjes
net als keq ook fijne.
heb toevallig voor ze jongste net weer nieuwe paar besteld
Je hebt veel meer merken. Ook bunnies, zolang het maar een flexibele schoen is en niet van die vaste zoals nike en Adidas enzo. Bij ons zit HatShoe in de buurt in Alkmaar daar gaan wij even de voet meten nu ze kan lopen. Ben benieuwd.