5 Reacties

één jaar geleden

wij zijn enorm fan van de Naturino schoentjes. flexibele zool en zeker dat eerste "stapjaar" vind ik dat nog wel belangrijk. 😊

één jaar geleden

Haar eerste deftige schoen is van het merk Ocra. Voor het volgend maatje heb ik hetzelfde merk gekozen, flexibele zool en stevig hielstuk. Hiernaast heb ik ook nog een paar shoesme, voor wat afwisseling. Maar zal voornamelijk in Ocra rond lopen.

één jaar geleden

shoesme gaat veel verder dan alleen 22.. mijn oudste (2.5 jaar) draagt altijd dit merk en zit nu in maat 26 ik zou persoonlijk gewoon weer voor dat merk gaan.. ik vind het zelf een hele fijne schoentjes net als keq ook fijne. heb toevallig voor ze jongste net weer nieuwe paar besteld

één jaar geleden

Je hebt veel meer merken. Ook bunnies, zolang het maar een flexibele schoen is en niet van die vaste zoals nike en Adidas enzo. Bij ons zit HatShoe in de buurt in Alkmaar daar gaan wij even de voet meten nu ze kan lopen. Ben benieuwd.

één jaar geleden

In ging naar Waddinxveen naar bremmer schoenen. Gratis parkeren naast de winkel en ze helpen je daar super goed! Ze hebben daar van alles