10 Reacties
één jaar geleden
Ik ken iemand op het werk en haar zoontje moest ook maanden wachten. (Ook in Tilburg)
één jaar geleden
Reactie op Yessicamsterdam
Ik ken iemand op het werk en haar zoontje moest ook maanden wachten. (Ook i ...
Oh echt! Ik had gehoopt dat het toch wel mee zou vallen 😵💫
één jaar geleden
Ocharme. Hier in België: doorverwijzing van kinderarts naar NKO, 2 weken later raadpleging, nog eens 2 weken later plaatsing buisjes. Een operatie van nog geen 10 minuten, na 2 uur al weg uit het ziekenhuis. Zorg in Nederland zit soms toch maar wat vreemd in elkaar vind ik. Wij kunnen ook veel gemakkelijker een afspraak zelf maken bij de kinderarts bijvoorbeeld. Maandagavond gebeld naar ziekenhuis, dinsdagochtend al een afspraak bij de kinderarts
één jaar geleden
Mijn zoontje heeft toevallig trommelvliesbuisjes gehad in het etz Tilburg, voor ons duurde het wachten op de eerste controle afspraak bij de kno arts ook heel lang. Hij werd 1 week na zijn eerste verjaardag geholpen dit kwam omdat hij al is gezien vanaf 8 maanden en ze wilde wachten tot hij 1 jaar was.
Ik weet inderdaad wel dat het Amphia in Breda veel kortere wachtlijsten heeft voor zowel de kno als kinderarts.
één jaar geleden
Reactie op BabyJaxx
Weet niet waar jullie wonen, maar wij zijn in Breda geweest (Amphia) en van ...
We gaan nu switchen enige nadeel is dat we een nieuwe intake moeten doen. We krijgen dokter Küppers. Toevallig ervaring mee?