5 Reacties

7 maanden geleden

Hier ook een kindje met wagenziekte. En zijn vorige jaar naar Italië gereden Wat wij altijd doen: *Wij hebben er hoger stoel voor hem gekocht zodat hij goed op de weg kan kijken, * snachts rijden, dan slapen ze namelijk. * van de Hema heb je van die reisbandjes, * reispilletjes tegen wagenziekte..

7 maanden geleden

Oh en ja kotszakjes in de auto, en genoeg water en billendoekjes, mocht het dan fout gaan kun je alles schoonmaken onderweg. Oh en van die pupy onderleggers kun je in de stoel onder ze leggen zodat de stoel niet meteen helemaal vies is

7 maanden geleden

Hier ook 2 kids die wagenziek zijn.. Vooral rijden als ze moeten slapen, dat werkt hier het allerbeste. Die armbandjes helpen hier helemaal niet. Reistabletten voor leeftijd 1,5 heb ik nog niet ontdekt. Via de huisarts kan je volgens mij een anti allergie drankje krijgen, daar worden ze beetje slaperig van en zou ook moeten helpen. Al twijfel ik aan de werking eerlijk gezegd, er werd hier alsnog regelmatig gespuugd na het innemen van het drankje.

7 maanden geleden

Hier geen kind met wagenziekte, maar wel zelf als kind veel last van gehad. (Nu nog maar ik rijd nu vrijwel altijd zelf) Eigenlijk hielp vrijwel niets (pilletjes niet, armbandjes niet, speciale strip onder de auto niet) Het meeste baat had ik bij goed zicht op de weg. Dus wanneer het veilig kan je kind op de bijrijdersstoel en naar voren gericht. En vooral geen afleiding van de weg, dus geen boekjes, telefoon etc. Waar mogelijk vooral veel rechte wegen aanhouden, geen touristische routes of haarspeldbochten. Sterkte, ik kan me helaas niet anders herinneren dan dat ik vakanties een hel vond vanwege de autoritten 😅

6 maanden geleden

We zijn de rit (1100km) zonder kots sessies doorgekomen🙏❤️