11 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben bij onze oudste ook wat strubbelingen gehad met slapen en hebben toen op YouTube filmpjes van Slaaptipsvoorbabys gekeken. Daarbij een methode toegepast die bij ons paste, misschien heb je er wat aan.

4 maanden geleden

Is dit al langer zo? Zo niet dan kan het sprong 9 zijn. Eventueel doorkomende tanden? Wat voor ons helpt is ons zoontje naast mij te laten slapen, wel in een co-sleeper/ledikant. Soms is hij wel een half uur wakker, maar vindt het oké, omdat hij niet alleen is. En het zelf kunnen liggen vind ik heel veel schelen, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Hopelijk heb je snel je nachtrust weer terug.

4 maanden geleden

Samen slapen een optie? Hier bijna 14 maanden en ze ademt gewoon nabijheid ’s avonds en ‘s nachts 😅

4 maanden geleden

Reactie op Lisette3103

Samen slapen een optie? Hier bijna 14 maanden en ze ademt gewoon nabijheid ...
Het probleem is hij slaapt al met ons😭😭😭 hij weigert gewoon te slapen

4 maanden geleden

Reactie op Pippi5

Wij hebben bij onze oudste ook wat strubbelingen gehad met slapen en hebben ...
Welke methode had je toegepast?

4 maanden geleden

Bij de GGD om hulp vragen bij het opvoedspreekuur. Daar kunnen ze je ook slaaptips geven en het is gratis.

4 maanden geleden

Reactie op KtjeImmie

Het probleem is hij slaapt al met ons😭😭😭 hij weigert gewoon te slapen
En juist alleen slapen? Misschien is hij wel toe aan z'n eigen bedje?

4 maanden geleden

Wij hebben uiteindelijk een slaaptraining gedaan, bij ons was het ook drama. Wegleggen, 2 minuten laten huilen, teruggaan, kus geven zonder hem op te tillen en weer neerleggen en weggaan en dan na 4 minuten terug, 6 minuten, 8 minuten, 10 en dan 10 minuten steeds aanhouden tot hij toegeeft. Ik vond het vooraf verschrikkelijk om deze methode te gaan proberen want ik vind het heel naar als m'n kind huilt maar ik zou iedereen aanraden het te proberen als je het niet meer weet. Consequent zijn is hierbij wel belangrijk... de eerste nacht duurde het bij ons 45 minuten voor hij uitgeput toegaf maar de tweede nog maar 8 en daarna 6 minuten. En sindsdien gaat het eigenlijk heel erg goed en slaapt hij door op een enkele keer na....

4 maanden geleden

Reactie op Anouk123456×

Wij hebben uiteindelijk een slaaptraining gedaan, bij ons was het ook drama ...
Wat goed! Heeft deze slaaptraining een naam, is het net als waiting approch methode of t wordt ook als ferber genoemd. En na 10 min , tel je dan weer opnieuw 10 min en daarna terug. Haal je je baby ook uit bed of alleen in bed sussen. Heb ook echt tips nodig 🥲

16 dagen geleden

Reactie op Mvrhappyzwanger

Wat goed! Heeft deze slaaptraining een naam, is het net als waiting approch ...
Ahh sorry dit bericht is bij mij niet meer doorgekomen. Hopelijk gaat het inmiddels veel beter?

12 dagen geleden

Ik zou als ik jullie was echt een slaap coach bellen.. ik had Nannie’s at night. Die zit in Amsterdam ik weet niet waar je woont? Die komt ook bij je thuis en kijkt echt naar je situatie. Ik heb me leven terug gekregen en een super tevreden kind ! Kost wat maar is het meer dan waard.