49 Reacties

één jaar geleden

Mijn oudste was 10 maanden. En de jongste even na zijn eerste verjaardag. Heb je al z'n loopwagen? Dat vonden mijn Kids altijd heel leuk.

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Mijn oudste was 10 maanden. En de jongste even na zijn eerste verjaardag. ...
ja die heb ik maar zodra ik de kleine er tegen aan zet zakt hij naar de grond zo van nee wil ik niet haha we hebben eentje van little dutch

één jaar geleden

Mijn zoontje was net geen 12 maand. De meeste kindjes van in mijn vriendenkring stapten als ze 14 of 15 maanden oud waren. Ik denk dat 15 maand het gemiddelde is. Komt goed. Hij zal de beweegkriebel wel te pakken krijgen

één jaar geleden

Reactie op Narluf

Mijn zoontje was net geen 12 maand. De meeste kindjes van in mijn vriendenk ...
komt zeker goed maar was even benieuwd haha zou leuk zijn als we straks op vakantie zijn dat hij kan gaan lopen maar dat duurt nog even

één jaar geleden

Onze kleine liep ook al weken overal langs en achter de loopwagen maar meer dan 2 stappen deed zij niet los. Sinds 2 dagen begint zij nu te lopen en doorkruist meteen de hele woonkamer. Ze gaan vanzelf wel en wie weet komt het bij jou kleine er dan ook in 1x uit!

één jaar geleden

Reactie op Jessy193

Onze kleine liep ook al weken overal langs en achter de loopwagen maar meer ...
we gaan duimen wanneer die van mij gaat lopen word eens tijd haha maar hij bepaald wanneer

één jaar geleden

Loopwagen werkt hier goed! Ons zoontje is 13 maanden en loopt hier nu sinds een paar dagen achteraan.

één jaar geleden

Reactie op Marleen1992

Loopwagen werkt hier goed! Ons zoontje is 13 maanden en loopt hier nu sinds ...
wij hebben er ook niet eentje maar zo dra je hem achter de loopwagen wilt zakt hij meteen naar de grond haha zo van dacht het niet

één jaar geleden

Herkenbaar, onze zoon is 14 maanden, ruim 11kg en heb bekkeninstabiliteit. Het wordt wel echt zwaar nu 💀

één jaar geleden

De dag na haar eerste verjaardag liep ze los. Vanaf 7 maanden zelf staan en langs dingen lopen. Wat een frustratie dat ze het nog niet kon 😂.

één jaar geleden

Reactie op PM1995

Herkenbaar, onze zoon is 14 maanden, ruim 11kg en heb bekkeninstabiliteit. ...
succes ☺️

één jaar geleden

Loopwagentje was hier een hit, gebruikte ze vanaf 10 maanden wel dagelijks. 2 weekjes na haar eerste verjaardag liep ze ineens los.

één jaar geleden

Loopfiets met 3 of 4 wielen en loopkar. Daardoor heeft mijn dochter het volgens mij wel echt geleerd.

één jaar geleden

Met 12 maanden liep ze los en ze was 9 maanden toen ze langs de bank etc liep. Ze is nu 15 kg dus ben heel blij dat ze loopt want 20 min met haar sjouwen op de kinderboerderij en ik was gesloopt.

één jaar geleden

Hier liep hij volledig zelfstandig met 13 maanden. Vanaf dat ze langs de meubels lopen duurt het ongeveer 4 maanden tot ze echt zelfstandig gaan lopen en hier klopte dat, hij liep met 9 maanden langs de meubels. Maar je mannetje is niet te laat hoor, 15 maanden is volgensmij het gemiddelde maar er zijn er ook genoeg later. Hier heeft de loopkar van Vtech wel echt geholpen met het lopen!

één jaar geleden

Reactie op nada005

uhm niet geweten haha dan zal het vast snel gaan gebeuren haha 16 oktober ging mijn zoontje voor het eerst staan en langs de box lopen

één jaar geleden

Reactie op nada005

Hier liep hij volledig zelfstandig met 13 maanden. Vanaf dat ze langs de me ...
we hebben ook een loopkar maar is nog lui denken we haha zodra we hem staand aan de loopkar zetten zakt hij meteen weg zo van dacht het niet he haha

één jaar geleden

Gemiddelde is 18 maanden. Maar je kan het stimuleren door bijv een baby walker, speelgoed hoger leggen, lopen aan handjes (hou hem dan het liefste onder zijn ellebogen of aan z’n heupen vast om te stimuleren dat hij niet gaat hangen), een loopfietsje helpt ook, daarmee wordt de beweging met knieën buigen gestimuleerd. Verder veel meters maken! En bij ons hielp het om een soort obstacle run te maken haha! Ik zette dan een krukje net buiten handbereik, waardoor ze toch 1 stapje zelf moesten zetten. Vaak met een rozijntje als beloning ofzo

één jaar geleden

Onze zoon liep een paar dagen na zijn verjaardag. Daarvoor liep hij al een tijdje (maanden) langs de meubels enz en ineens durfde hij los te lopen

één jaar geleden

Hier zette ze afgelopen woensdag ineens stapjes zijwaarts langs de salontafel, en vandaag achter de loopkar. Benieuwd hoelang het nog duurt voordat ze los loopt!🙏 (14 maanden en 14 dagen oud)