9 Reacties
茅茅n jaar geleden
Onze zoon zit al.vanaf ongeveer 10 maanden omgedraaid, omdat hij ook niet meer er tussen kon. Hij vind het prachtig en kijkt altijd heerlijk naar buiten!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Veer21
Hoe lang is hij? Mijn dochter is ook vrij lang maar kan nog achterwaarts (m ...
We hebben een autostoel van het merk r枚mer, is iets breder dan de maxi cosi. Hij is 81 a 82 cm lang.
茅茅n jaar geleden
Ik dacht dat het verplicht was tot 15 maanden (maar weet niet helemaal zeker) omdat daarvoor het nekje niet sterk genoeg is om een klap van een aanrijding voorwaarts te kunnen opvangen. Dus als het lukt zou ik proberen om hem nog even 3 maanden opgekropt met zijn beentjes er in te houden (hoofd mag niet uitsteken dus daar moet je wel opletten)
茅茅n jaar geleden
Hier hebben we ons meisje ook een tijdje voorwaards. Auto rijden is niet haar favoriete hobby.. Nu ze vooruit kan kijken gaat het gelukkig beter 鈽猴笍
茅茅n jaar geleden
Reactie op Rubyyyy
Ik dacht dat het verplicht was tot 15 maanden (maar weet niet helemaal zeke ...
Zijn hoofd zit nu op dezelfde hoogte, steekt nog net niet uit. Meneer heeft ook al kleding maat 92, lange beentjes ook 馃槄
茅茅n jaar geleden
Reactie op lisannexxx
Hier hebben we ons meisje ook een tijdje voorwaards. Auto rijden is niet ha ...
Fijn dat het voor jullie beter gaat zo! Ons zoontje is sinds een paar weken ineens snel ontevreden achterin. Dat had hij daarvoor nooit.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Rubyyyy
Ik dacht dat het verplicht was tot 15 maanden (maar weet niet helemaal zeke ...
Het is zeker aan te bevelen vanwege het nekje inderdaad (kijk maar eens van die impact filmpjes, je wordt er echt misselijk van) maar nog niet verplicht. Voor de nieuwe type autostoeltjes wordt het echter wel verplicht. Maar als je kindje ver boven gemiddeld groeit wordt dat gewoon lastig.