12 Reacties

3 jaar geleden

Nooit als je de kleine goed aan kleed kan je altijd wandelen. Ons zoontje was net 3 weken toen het min 10 was hier en moest mee naar de paarden. Omdat ik alleen was en hij flink aan het huilen was. Hup in de reiswieg in de voetenzak en mee. Niks aan de hand. Meneer sliep als een Roosje

3 jaar geleden

Nooit lijkt me.

3 jaar geleden

Dit weer is juist heel gezond! Als je haar goed aankleed(hier: berenpakje, muts, voetenzak) kan er vrij weinig fout gaan. Gisteren zelf ook heerlijk wezen wandelen en vervolgens onze dochter nog even buiten laten slapen. 馃槍

3 jaar geleden

Juist lekker naar buiten gaan! Is echt gezond. Je kunt altijd aan het nekje voelen of ze niet te warm gekleed is, kouder is beter dan te warm, ivm warmtestuwing. Kindjes in Noorwegen liggen zelfs buiten te slapen in een slaapzakje, omdat dat zo gezond is! Die liggen wel in een schapenvachtje, maar toch. Lekker van dit weer genieten! Wij gaan er straks ook van genieten 馃槉鉂勶笍

3 jaar geleden

Mijn beide dochters slapen met dit weer heerlijk buiten. Lekker wollen kleding aan. Het is juist heel gezond dus ik zou zeggen lekker gaan wandelen

3 jaar geleden

Wij zijn met dit prachtig weer een uur lekker gaan wandelen. Ze had wel haar slaapzakje aan, en haar voetenzak van Jollein. Extra dekentjes heb ik altijd bij. Ik controleer regelmatig haar nekje en handjes. Met zo鈥檔 zonnig weer is het gezond om met de kleine buiten te komen, zeker doen! Daarnet een badje genomen en ze slaapt als een roosje.

3 jaar geleden

Mijn dochter valt zo in slaap met dit weer ze heeft een engel pakje aan en nog een dekentje erover is zo gezond lekker wandelen..x

3 jaar geleden

Nooit met de juiste en genoeg kleren! In Scandinavi毛 slapen baby鈥檚 meestal nog buiten tot -10. Genoeg de nek blijven checken en trek laagjes van kleren aan of af als de baby te koud/warm voelt.

3 jaar geleden

Gewoon dekentje eroverheen doen, teddy jasje aan en prima.

3 jaar geleden

Als het echt koud is buiten is het handig om handschoentjes aan te doen; vingertjes worden gauw koud.

3 jaar geleden

Wij gaan zo buiten 鈽猴笍

3 jaar geleden

Hier net ook heerlijk een uur gewandeld! Lekker met het zonnetje 馃ぉ Hier lekker een muts op en de voetenzak met extra dekentje. Mevrouw slaapt wel hoor 馃槾馃槏