193 Reacties

één jaar geleden

Dik slaapzakje van Hema (geen idee hoeveel tog) en korte mouwen romper. Ook al dunnere slaapzak geprobeerd maar toen vond ik hem niet lekker warm. Lauwe voeten en nek toen. Is 21 graden op de kamer en geen deken over.

één jaar geleden

Romper met korte mouwen en een 4 seizoenen slaapzak met lange mouwen.

één jaar geleden

Je kunt dit als richtlijn volgen. Naast temperatuur telt de luchtvochtigheid van de kamer en je kindje zelf ook mee dus zie het echt als een richtlijn. Ze zeggen beter wat te koud als te warm maar je kunt het altijd checken door (bijv op moment dat je zelf naar bed gaat) even in het nekje te voelen.

één jaar geleden

Ik merk dat ons kleintje opwarmt als hij slaapt. Ik heb dat ook, snachts moet altijd de deken van me af. Ik doe hem nu een romper met korte mouwen, een T-shirt en slaapzak zonder mouwen aan en dat gaat top!

één jaar geleden

Romper met korte mouwen en lakentje. De kamer is rond de 23 graden. Ze heeft het warm genoeg en niet te koud. We hebben een dekentje in de buurt voor het geval dat.

één jaar geleden

Romper met korte mouwen, dunne pyjama met lange mouwen en een zomer slaapzak 0.5 TOG

één jaar geleden

Korte mouwen romper Zomerslaapzak van puckababy (0,5 tog) Het is ongeveer 21/22 graden op de slaapkamer en ze heeft het snel warm.

één jaar geleden

Korte mouwen romper en Fedde en Kees slaapzakje

één jaar geleden

Hier een kortemouwen romper + lange mouwen shirt of een lange mouwen romper Daar overheen een dun slaapzakje zonder mouwen En we slapen met de ramen open, vind t nu al te warm 😂

één jaar geleden

Nu dat de afgelopen dagen hier wat warmer is, schakelen wij vanaf vandaag over naar een dunnere slaapzak. Slaapkamer werd 23 graden gisteren, ik werd er zelf ook wakker van. Vanavond romper lange mouwen en 0.5TOG slaapzak zonder mouwen. Kijken wat dat geeft.

één jaar geleden

Hier is het inmiddels 24 graden binnen🫠 ik doe een romper met korte mouwen en de zomerslaapzak

één jaar geleden

Reactie op FirstTimeMommyRox

Hier is het inmiddels 24 graden binnen🫠 ik doe een romper met korte mouwen ...
Hier hetzelfde

één jaar geleden

Korte mouwen romper met dunne slaapzak incl. mouwen

één jaar geleden

Romper met spaghettibandjes en een slaapzak met mouwen 0.25 tog. Mocht ze in de nacht wakker worden leggen wij het willen dekentje welke wij over de achterkant van haar bedje hebben geklapt over haar heen.

één jaar geleden

Nu een korte mouwen romper met een mouwloze zomerslaapzak, maar morgen denk ik een hemdjes romper, zo warm nu!

één jaar geleden

Romper korte mouwen en 0,5 tog slaapzak met mouwen en een dekentje. We hebben airco boven op de overloop dus de temperatuur op haar kamertje is rond de 22 graden nu, vandaar het dekentje nog.

één jaar geleden

Hier al enige tijd korte mouwen romper + 0,5 slaapzak.. is vaak rond de 22/23 graden. Maar nu geeft de thermometer 25/26 aan en vind ik het zo lastig. Zn nekje aan zn haargrens/op zn hoofd is warm en plakkerig.. maar zn rug weer koud. Zn hoofd is ook wat zweterig. Zn temp is 36,9.. en nu heeft ie dus luier + slaapzak 0,5 tog aan want ik weet het niet meer 🤷🏻‍♀️ de nacht zal wel iets afkoelen maar hier binnen ook niet heel erg. Zelf lig ik half onder de deken, maar meer omdat ik met een deken ‘moet’ slapen.. en vaders daarentegen heeft t kneiter warm 😅 Iemand nog tips?

één jaar geleden

En is het plakken in zn nek dan van zn nek die ‘dubbel’ ligt (buikslaper en ligt met zn hoofd een beetje naar achter) of van zn slaapzak in zn nek.. schiet mij maar lek 😂

één jaar geleden

Reactie op KimberlyM93

Hier al enige tijd korte mouwen romper + 0,5 slaapzak.. is vaak rond de 22/ ...
Moet hij in slaapzak? Anders zou je hem nog in een dun rompertje zonder mouwen en dan dun lakentje kunnen leggen.

één jaar geleden

Korte mouwen romper, pyjama, dun slaapzakje, katoenen laken half, deken enkel om haar voetjes. Geen koud nekje, geen zweet. M’n kleine meid is geboren met een te koude temperatuur en ondanks dat ik zelf enkel in m’n ondergoed slaap, slaapt zij nog wel met kleding aan. Maargoed, de deken is niet helemaal over haar heen, en bij mijzelf wel!