193 Reacties

één jaar geleden

Romper lange mouw en een winter slaapzak, het is 16,5 graad op haar kamertje

één jaar geleden

Romper korte mouw pyjama met sokken slaapzak lange mouw en dekentje

één jaar geleden

Een dunnere slaapzak maar wel vaan fleece, dus lekker warm met een korte mouwen romper. Is 17-19 graden

één jaar geleden

Wollen romper met lange mouwen, wollen boxpakje en wollen slaapzakje. Het wordt zo rond de 16 graden op dit moment op z'n kamertje.

één jaar geleden

Lange mouwen romper met een boxpakje met lange mouwen. Een slaapzak tog 3.0 eroverheen.

één jaar geleden

Reactie op Moedervaneen

Lange mouwen romper met een boxpakje met lange mouwen. Een slaapzak tog 3.0 ...
Ohja en het is rond de 16 a 17 graden op haar kamer.

één jaar geleden

Reactie op Moedervaneen

Lange mouwen romper met een boxpakje met lange mouwen. Een slaapzak tog 3.0 ...
Doe je dan een slaapzak met of zonder mouwen eroverheen?

één jaar geleden

Romper lange mouwen , pyjama en een dikke slaapzak. Omdat het in de kamer in de nacht ook heel koud word. Blijft ze lekker warm😊

één jaar geleden

rompert korte mouwen pyama en dan een 4 seizoenen slaapzak alle 2 aan kleine heeft het snel koud en word daardoor vaker wakker in de nacht op de slaapkamer is het nu 20/21 graden maar ik had begrepen dat luvion verkeerd meet

één jaar geleden

dit heb ik op de kamer vsn mijn zoontje hangen als geheugen steuntje als onzeker ben haha

één jaar geleden

Lange mouwen romper, dikke slaapzak en dikke deken.

één jaar geleden

Lange mouwen romper, dikke slaapzak met mouwen 3.0 tog. Bij ons wordt het snachts niet kouder dan 18 graden.

één jaar geleden

Ik vind het echt lastig nu, we hebben een oud huis en is ni 12/13 graden maar op zn slaapkamer.. is het bij jullie ook zo koud?

één jaar geleden

Reactie op Merel 94

Ik vind het echt lastig nu, we hebben een oud huis en is ni 12/13 graden ma ...
Ja hoor, hier ook. Nu met het vriezen kan het nog wat kouder worden. Wij hebben een kachel dus gebruiken verder geen verwarming in huis. Dus boven kan het goed fris zijn. Onze kleine ligt lekker dik aangekleed en ingestopt in bed. Heeft het nooit koud.

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Ja hoor, hier ook. Nu met het vriezen kan het nog wat kouder worden. Wij he ...
Lekker hoor! Wat doe jij je kleine aan als ik vragen mag

één jaar geleden

Vannacht heeft ze een lange mouwen romper aan + pyjama en 3 TOG slaapzak. Boven laten we de °C wel altijd op 18-19 staan. Het vriest, dus heb haar een extra bovenlaagje aangedaan.

één jaar geleden

Reactie op Merel 94

Lekker hoor! Wat doe jij je kleine aan als ik vragen mag
Hij heeft een lange romper aan, een dikke pyjama en slaapzak van hema en daar overheen een laken en dikke deken. We hebben ook een lange romper en legging van wol maar die was hem te warm 😅

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Hij heeft een lange romper aan, een dikke pyjama en slaapzak van hema en da ...
Heb je dan een slaapzak met of zonder mouwen? Ja ik zat ook te twijfelen voor een wollen pyjama 🙈

één jaar geleden

Reactie op Merel 94

Heb je dan een slaapzak met of zonder mouwen? Ja ik zat ook te twijfelen vo ...
Met mouwen. Ik had via Vinted een wollen pyjama gekocht want ze zijn echt wel duur 🙈 en gelukkig maar via vinted gedaan want t ligt nu in de kast😂 Mocht je interesse hebben in een grijze wollen pyjama van Dilling dan laat maar wat weten😜

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Met mouwen. Ik had via Vinted een wollen pyjama gekocht want ze zijn echt ...
Hmm okee haha ja ik denk er even over na! Woon je evt in de buurt van zuid holland?