6 Reacties

4 maanden geleden

Nou zeg die eet super 😍 eet hij ook altijd alle groenten op?

4 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Nou zeg die eet super 😍 eet hij ook altijd alle groenten op?
Ja, alles. Hij is wel aan de zware kant. Bijna 15 kilo en kan wel de hele dag eten (gelukkig ook gezonde dingen)

4 maanden geleden

Oh wat goed wat je allemaal maakt en geeft! Hier s ochtends tussen 6.30 en 7.30 uur eerst flesje van 120 ml lauwe geitenmelk. Half uurtje later bordje pap met fruit of 2 boterhammen/crackers met beleg. Tussendoor rond 10.00 uur een stuk fruit of komkommer/tomaat/paprika. Lunch: bananenpannekoekjes of 2 boterhammen met wat verse soep of wat we kunnen verzinnen haha. Tussendoor fruit, groenten of Rozijntjes of iets. Avond met de pot mee en vaak ook nog iets van fruit als toetje. Hij eet steeds minder goed merk ik.

4 maanden geleden

Rond 7.30 een rietjesbeker warme melk. 8.30 bakje granenpap/cracker/krentenbol. 10.30 2 stuks fruit. 12.15 2 op elkaar boterhammen met beleg ertussen. Meestal appelstroop/kipfilet met zuivelspread/ 0% suiker jam of pindakaas (ook korsten). 14.30-15.30 snack, meestal een bakje met verschillende dingen zoals tomaatjes, maisvingers, koekje, druiven, soepstengel, rozijntjes. 17.30 warm eten met de pot mee. Als toetje vaak een knijpfruitje, een beetje yoghurt of wat fruit. 19.00 uur een flesje melk 110 cc.

4 maanden geleden

Wat een variatie hier, leuk om te lezen. 7.30: pap van 200ml melk 9.30: twee fruit stukken 12.00: 4 boterhammen met vlees en zoet 15:00 bak kwark of stukjes groente/fruit 17:00 soepstengels of andere knabbel 18.30: wat de pot schaft of een afgeleide, als wij bv curry eten dan krijgt ze de groente, rijst en kip apart :) Verder krijgt ze door de dag heen alleen water te drinken, eigenlijk al een jaar zo 😅 (bijna 2)

4 maanden geleden

Jeetje ik ben jaloers! Wat eten jullie kindjes allemaal goed en veel! Ben blij als ik als ontbijt een craqotte of halve boterham er in krijg. Tussendemiddag eet ze vaak maar 1 broodje. Avondeten gaat meestal wel goed maar wel het liefste Hollandse pot(avg) tussendoor eet ze fruit, soepstengel, cracker, rozijnen etc