10 Reacties
één jaar geleden
Dit lijkt wel op hoe het eczeem van mijn zoontje altijd begint, kleine rode stipjes. De huisarts herkende het bij ons niet als eczeem maar dat is het dus wel (ook bij de kinderarts geweest en met hormoonzalf gaat het altijd weg).
10 maanden geleden
Reactie op elizaxx
Kan dit ook vanzelf weggaan ? Zonder hormoonzalf te gebruiken?
Ik heb een aantal gewone vette zalfjes geprobeerd, maar de hormoonzalf werkte als enige als hij die rode bultjes kreeg.
De laatste tijd heeft hij ook wat eczeem in z’n gezicht dat niet begon met die stipjes en dat blijft aardig rustig door elke ochtend en avond vette crème (koelzalf heb ik) te smeren.
Misschien kun je die vette zalf een tijdje uitproberen en als het langer aanhoudt naar de huisarts gaan? Tip: Als je hormoonzalf krijgt en wil gebruiken, smeer dan echt volgens het smeerschema en smeer niet te snel hormoonzalf na vette crème, want dan werkt de hormoonzalf niet.
10 maanden geleden
Reactie op Brokkelster
Ik heb een aantal gewone vette zalfjes geprobeerd, maar de hormoonzalf werk ...
Dankjewel voor je reactie .
Welke koelzalf gebruik jij?
Ik ben zelf ook niet zo van de hormoonzalf heb het ook ooit zelf gehad en dan zo een dun huidje bij mijn dochter ☺️.
Ik snap je dus helemaal waarom je het schema moet aanhouden.
10 maanden geleden
Ik denk inderdaad eczeem. Onze dochter heeft flink eczeem en heb echt heel veel crèmes geprobeerd. Tony Todd werkt een beetje en gebruik ik in haar gezicht, maar het enige dat hier écht helpt is shea butter met frambozenpitolie. Ruikt niet lekker, maar is echt top spul!
10 maanden geleden
Reactie op elizaxx
Dankjewel voor je reactie .
Welke koelzalf gebruik jij?
Ik ben zelf ook ni ...
Koelzalf zonder rozenolie, staat erop. Hoe gaat het nu?