Hoi.
Ik kan niet kiezen uit deze 2 buggy 's en ik zie het verschil ook niet alleen de prijs.
Welke zouden jullie doen.
De Buggy Novi Baby
Of
Easywalker Jackey
Ja, en ook met opvouwen zijn ze beide bijna even klein.
Lastig kiezen dan van een plaatje. De wielbasis lijkt wel anders. Dus het rijdt misschien ook heel anders. Bij intensief gebruik zou ik ergens gaan proefrijden. En anders op basis van internet reviews kiezen. Ik ken ze beiden niet
ik heb deze laatst besteld en ben er erg blij mee hij is super licht , je kan m mee rollen als ‘trolley’ , en hij is super klein op te vouwen met 1 hand. Ik heb een toyota aygo en dan heb ik de helft van mn kofferbakje nog over 🤣. Prijs kwaliteit verhouding klopt
Ik heb de novi baby sky buggy en ben zeer tevreden. Een vriendin had 'm al, anders had ik 'm nooit gekend. Omdat hij qua prijs ook echt een stuk goedkoper is, uiteindelijk voor de novi gekozen
Ik heb de Novi baby sky, vind hem fijn! Klapt handig in, zitje oogt in ieder geval comfortabel haha heb hem niet horen klagen :p. Rijdt verder ook prima behalve op zand ofzo maar das met elke buggy denk ik?
Ja is het een fijne wagen? Heeft het ook een beetje conform?
Zoals het z ...
Ja wij zijn erg tevreden! Zitje voelt zacht en m'n zoontje zit en graag in. Hij zakt niet door zegmaar. En ook heel fijn dat hij helemaal plat kan en de xl kap er boven zit, zo kun je een prima slaapplekje creëren.