14 Reacties

9 maanden geleden

Vind het ook lastig! Hier ook 19/20 graden in de slaapkamer, romper korte mouw en pyjama met broek en een iets warmere slaapzak zonder mouwen

9 maanden geleden

Rompertje met pyjama broekje en puckababy 4 seizoenen helemaal compleet.

9 maanden geleden

Kamertje was vanacht 21 graden maar heeft gewoon in romper (korte mouwen), pyama (lange mouwen en pijpen) en de dikke zak van de 4 seizoenen slaapzak van puckababy geslapen

9 maanden geleden

Ik heb de mouwen van de dikke slaapzak gehaald en alleen pyama shirt, geen broekje

9 maanden geleden

Romper lange mouw, pyjama lange mouwen en ze slaapt onder een dekbed. Althans, daar begint ze en ze kruipt dan verder omhoog haha

9 maanden geleden

Romper lange mouwen. Trappelzak lange mouwen en slaapt eigenlijk sinds ze 8 maanden is al onder een dekbed 🫣 slaapt ze super goed onder. ‘, moedermaffia’,

9 maanden geleden

Romper korte mouwen en 4 seizoenen puckababy. Kamer 19-20graden

9 maanden geleden

20-21°C op de kamer. Lange mouwen romper, kort broekje en slaapzak zonder mouwen, TOG 2. Gisteren sliep ze heerlijk, vandaag zal niet anders zijn.

9 maanden geleden

Romper lange mouwen en slaapzak van 1,5 TOG. Het was. Bij ons vannacht 22 graden op de kamer. Als dat vannacht weer zo is wisselen we naar zomerslaapzak

9 maanden geleden

Vanaf wanneer doen jullie een zomerslaapzak (zonder mouwen) aan?

9 maanden geleden

Romper korte mouw, Feetje pyjama, (winter)slaapzak zonder mouwen en laken en wollen dekentje. 😊

9 maanden geleden

De zon scheen op de kamer van onze dochter dus het was 22.4 graden toen ik haar naar bed bracht. Met de herfst slaapzak van puckababy 4 seizoenen) met alleen romper en laken) ging ze niet slapen. Haar overgepakt in een pyjama shirt met lange mouw en de zomerslaapzak met mouwen en een laken en ze viel binnen 10 minuten in slaap. Vanmiddag heeft ze 2.5 uur geslapen in haar romper in de herfstslaapzak van puckababy maar werd huilend wakker en had het toch te warm gehad..

9 maanden geleden

Slaapzak tog 1 zonder mouwen met lange mouw romper en pyjama broekje. Soms ook geen pyjama broekje. De zon schijnt op haar kamertje en we hebben een schuin dak, dus het is al 23-24 graden op haar kamertje

9 maanden geleden

Vannacht met 21 graden een dunne slaapzak (0,5tog geloof ik), met daaronder een wolzijde romper en wollen broek. Ik vind wol wel echt ideaal bij twijfel, omdat t temperatuurregulerend zou moeten werken.