7 Reacties
één maand geleden
Mijn vader verstopte vroeger een paar avonden in de aanloop naar kerst kerstchocolaatjes in de boom. Wij moesten dan even in de keuken wachten en daarna mochten we komen zoeken. Hele fijne herinneringen aan, dus dit wil ik met onze kindjes ook doen. Vorig jaar vond ik onze zoon nog te jong, maar vanaf dit jaar wil ik dat wel gaan doen. 😊
Verder heb ik al een vilten kerstboom van de action klaarliggen die hij dit jaar zelf mag versieren terwijl we kerstliedjes luisteren.
één maand geleden
Op kerstavond (24 dec) ons grote matras voor de tv in de woonkamer leggen, allemaal pyjama's aan en kerstfilms kijken met warme chocolademelk 😊
één maand geleden
1ste kerstdag in de ochtend ontbijten en mijn man heeft voor iedereen een cadeau onder de boom gelegd.
Voor de rest families bezoeken. Nog geen verdere tradities. Maar die van film kijken op kerstavond wil ik ook gaan doen als ze wat ouder is.
één maand geleden
Sowieso versieren we altijd samen de kerstboom. Onze dochter wordt bijna 2, dus dit jaar ga ik het voor het eerst met haar samen doen😍🥰. 1e kerstdag ben ik altijd bij schoonfamilie en 2e kerstdag komt mijn familie altijd bij ons. Op kerstavond maak ik nooit afspraken en bestellen we altijd iets lekkers te eten. Ik denk dus dat we dat dit jaar gaan doen onder het genot van wat kerstfilms op een matras in de woonkamer (vond ik een erg leuk idee van de andere mama). Verder lekker vaak kerstmuziek op en samen zingen en dansen.