11 Reacties

één jaar geleden

Ik durf het even niet te zeggen want iedere keer als ik het zeg dan komt er de volgende dag weer iets maar het is stukken minder en daar ben ik al heel blij mee! ☺️

één jaar geleden

Dat was een hele opluchting maar voor korte duur. Nu 6 weken geleden bevallen. En weer ongesteld… ik geef ook nog eens bv. Ik hoopte dat het langer zou uitblijven maar helaas.

één jaar geleden

Hier al twee weken van de drie ( zoontje nu drie weken ) geen bloed verlies meer

één jaar geleden

Ja woooow, wat heerlijk he! Het was zo goed als weg bij mij, maar nu sinds 2dgn toch weer wat bloedverlies. MAAR ik ben al lang blij dat ik niet meer met van die mega kraamverbanden hoef te lopen en toe kan met maandverband/inlegkruis. Hopelijk daar ook snel vanaf haha 🤩

MOD

één jaar geleden

Yep hier ook sinds een weekje! Helaas is het steeds maar 1-2 dagen schoon en dan lijkt er weer een klein vaatje geknapt, maar mag niet klagen! Dat is prima op te vangen met inlegkruisje. Nu 3,5 week na de bevalling

één jaar geleden

Ja, ik was ook erg blij en opgelucht. En toen werd ik ongesteld, na 4,5 week 🥲 Terwijl ik bv geef.

één jaar geleden

Ik helaas wel nog, ben op 20 november bevallen. Kan niet wachten om niks meer om re hoeven

één jaar geleden

Ik heb via mascha van BEAUTYGLOSS een code gebruikt voor de snuggs ondergoed. Ik vind haar zooo commercieel geworden, en volg haar bijna niet meer terwijl ik vroeger groot fan was, maar in dit geval kwam de advertentie en kortingscode mij heel goed uit! Is menstruatie ondergoed die je dus kan uitwassen. Ik loop nu al een paar dagen met het minimale aan bloed, maar ik moet nog altij wel iets van een maandverbandje in. Ik wil daar vanaf dus hopen dat ze snel binnen komen!

één jaar geleden

Ik heb maar 14dagen bloedverlies gehad. Placenta is wel operatief verwijderd daarmee misschien dat alles wat sneller 'zuiver' is?

één jaar geleden

Zo herkenbaar! 😂

één jaar geleden

Hier na 6 weken nog steeds nabloeding 😭 soms lijkt het een paar dagen weg en dan is de wc weer helemaal rood. Ik heb een geplande keizersnede dus zou denken dat ik dan minder bloed uit komt maar nee 😶