11 Reacties
één jaar geleden
is je kindje bij zijn andere ouder? dan lijkt het me geen probleem. Uiteraard zullen jullie elkaar missen, maar verder gewoon lekker van knuffelen als je terug bent. Als hij gaat logeren moet je zelf inschatten hoe hij daar gewend is. Mijn kinderen zijn echt heel vertrouwd met hun opa's en oma's, maar een nachtje logeren is wel genoeg (al heb ik langer ook nog nooit geprobeerd hoor), maar daar zijn kinderen ook verschillend in.
één jaar geleden
Ik ben van vrijdag tot woensdag weggeweest (skitrip). Mijn man was thuis en op sommige dagen was mijn dochter bij de gastouder. Ging prima. Ik vond het heerlijk. Tuurlijk heb ik haar gemist maar zij heeft er weinig van gemerkt. Denk dat het op deze leeftijd nog goed te doen is en ze het niet echt door heeft.
één jaar geleden
Ja, meerdere keren gedaan voor werk of weekendje weg met vriendinnen. was heerlijk voor mij, en mn man was met onze zoon, ging helemaal goed! As. zomer gaan mn man en ik 4 nachten naar Portugal, dat zal spannender zijn want dan is onze zoon de hele tijd met mijn ouders en dat is hij niet gewend.
één jaar geleden
Ik ben van maandag t/m woensdag naar Londen geweest. Zondag avond bij opa en oma op bed gebracht en donderdagochtend weer opgehaald! Ik heb haar zeker gemist maar ook genoten van 3 dagen even iets anders naast mama zijn. Mijn dochter was 2 dagen op kdv en andere dag bij opa en oma. En heeft zich prima vermaakt en is ook kind aan huis daar
Tussen door even video bellen en de ontvangst bij thuiskomst was fantastisch
Soms is het ook goed om even wat voor jezelf te doen
één jaar geleden
Wij gaan elk jaar een lang weekend weg, van vrijdag t/m maandag. Dus dan zien we de kinderen 4 dagen niet. We zorgen dat ze altijd bij iemand slapen die ze goed kennen, zodat het voor de kinderen (en papa en mama) vertrouwd voelt. Als het mogelijk is doen we videobellen en anders gewoon via foto's en app contact houden..
Kinderen zijn flexibelere dan je denkt en ik ben van mening dat het goed is voor kinderen om af en toe ergens anders te slapen.
En vooral zelf lekker genieten! 😊
één jaar geleden
Wij zijn samen voor het kerstfeest van mijn vriend zijn werk naar Londen gevlogen, ook woensdag tm vrijdag. Dan wel met het verschil dat we haar nog net even zagen beiden dagen. Hadden expres haar vooraf al een keertje laten logeren bij oma, en sowieso was ze bij de opa's en oma's, dus ook voor haar vaste gezichten. Maar merkte bij thuiskomst wel dat ze even 2 nachten wat meer behoefte had aan aandacht van mij (ik geef ook nog borstvoeding). Maar zou het een volgende keer niet daarvoor laten.
Wel houden we het voor logeren nu even bij 1 nachtje.
En ze is al vaker alleen met haar vader geweest, dat ging sowieso prima.
één jaar geleden
wij gaan komend weekend van donderdagavond en komen maandag pas laat terug. Vind het ook spannend. Mijn schoonouders komen bij ons in huis en hij heeft 2 oudere zussen. Ik denk dat hij het bijna niet door heeft dat wij weg zijn