Hi allemaal,
Ik ben op zoek naar een autostoel die vanaf nu (7maanden) tot ong. 4 jaar mee kan, isofix heeft, en 360graden kan draaien.
Wie heeft de tip?
Wij hebben de Nuna todl next. Zijn super blij met deze stoel maar hij is niet aan te raden voor kleine auto's want hij neemt erg veel ruimte in, zeker tot 15 maanden als ze nog achteruit moeten zitten.
Maxi cosi Mica Pro bevalt ons echt heel goed onze dochter is 6.5 maand en z ...
Ja die had ik ook gezien maar vind ik wel echt heel erg duur.
Wij hebben 2 auto’s en zouden in beide auto een autostoel willen hebben en we gebruiken het beide wel dagelijks.
Wij hebben de Maxi-Cosi Mica Pro Eco i-Size Autostoeltje.. de oudste van bijna 2 zit er nu nog steeds in.
Deze stoel gaan we nogmaals kopen maar dan voor de jongste..
En wat ook heel fijn is. Hij kan in ligstand.. dat vind ik wel heel belangrijk.
En vanaf de geboorte te gebruiken..
Houd het goed in de gaten wij hebben toen de Maxi-Cosi in de aanbieding gekocht en toen was die 200 ook wij hadden er 2 nodig. Onze zoon zat er vanaf 8 maanden in tot 2,5 en nou gaat zijn zusje erin
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/autostoel-goliath-pro-0-1-2-3-isofix-rotation-black-grey?channable=03c3a66964003432303031dd&gclid=Cj0KCQjw7aqkBhDPARIsAKGa0oJuKO_dXndqiGVmNEqAkZpuxZVq_jELzdm1RGCdO_o_qzGwEGO4RRkaAg2PEALw_wcB
Ben hier heel tevreden over!
Wij hebben de maxi cosi pearl 360. Hele fijne stoel. Maar is het niet afhan ...
Wij zetten de maxicosi en bij behorende isofix in de berging. We willen heel graag nog een tweede dus dan hebben we een autostoel met isofix en de maxicosi met isofix.
Anders zit je over bijv. 2 jaar weer met dat “probleem” dat je weer een isofix nodig hebt
Kijk ook eens naar websites uit Duitsland. Veel leveren ook naar Nederland. Wij hebben onze mica pro zo gekocht voor €100,00 minder.
Deze website bijvoorbeeld:
https://www.xxxlutz.de/c/maxi-cosi?utm_source=google-g&utm_medium=brand&utm_campaign=null_sel_xxxlutz-industriemarken-kombi_null_stv-thi_st_sea-bra_ltz-de&utm_content=594311166629&utm_term=xxl%20lutz%20maxi%20cosi&gclid=CjwKCAjwkLCkBhA9EiwAka9QRvLzM9S_tmU3IktW2kKH_AidRohjfohrv-VQ_qAC6bUMm6wmO7K8oRoCFbEQAvD_BwE
Joie i-Spin Safe deze kwam het beste uit de test van zowel anwb als de Consumentenbond. Check vooral die testen om te zien hoe alle stoeltjes scoren. Google op anwb autostoeltjes test, dezelfde voor de cb