24 Reacties
3 jaar geleden
Ik werk als planner in de zorg, ik werk 3 lange dagen maar als het nodig is zijn ze niet moeilijk als ik thuis moet blijven. Mocht er een keer iets zijn waardoor ik thuis moet zijn kan ik thuiswerken want ik heb een laptop en groot scherm via de organisatie voor thuis
3 jaar geleden
Ik werk ambulant in de zorg, psychiatrie. Hier bij ons is de stelregel, je gezin gaat altijd voor. Ik wissel het af met mijn man, kan calamiteitenverlof opnemen of ik probeer vanuit huis het een en ander te doen, of ik wissel wat dagen. Mijn werk doet nooit moeilijk. Op de eerste plek moeder daarna komt werk pas.
3 jaar geleden
Ik heb een eigen webshop. Ik werk de ochtenduren in mijn borduurstudio en in de middag ben ik thuis voor mijn dochter. De telefoon kan ik de hele dag beantwoorden en administratie doe ik wanneer ze op bed ligt of een dutje doet 🤗🥰.
Mijn vriend is zzp’er en werkt ook vanuit huis. Ideaal 🤗
3 jaar geleden
Ik werk als planner in de zorg, ik werk 3 lange dagen maar als het nodig is ...
Dit lijkt mij ook heel leuk maar heb je hier ook een speciale opleiding voor nodig?
3 jaar geleden
Reactie op Lisette3103
Ik heb een eigen webshop. Ik werk de ochtenduren in mijn borduurstudio en i ...
Dat is ook heel fijn!
3 jaar geleden
Ik studeer momenteel 4 dagen in de week waarvan er 2 van 9 tot 5 zijn en de andere 2 een halve dag is ik werk 2 weekend dagen maar mijn teamleider toont veel begrip voor mij en mijn dochter ook mijn studie heeft begrip ervoor dat ik een kind heb. Bij mij werk haar vader 4 dagen en dan ben ik 1 dag thuis en de andere 3 past opa op
3 jaar geleden
Ik heb 2 kinderen, eentje van 2 jaar en eentje van nu een half jaartje. Ik werk op papier 32 uur, heb nu nog 1 dag ouderschapsverlof. In het weekend doen we alles zelf, maandag is papa dag, dinsdag/donderdag kinder opvang, woensdag mama dag en vrijdag past m'n schoonvader op. Ik gebruik de extra dag voor schoonmaken enzo thuis.