14 Reacties
3 jaar geleden
Vindt de dubatti 2 ook zo vervelend. Hij kan gewoon niet volledig inklappen en je moet het zitje eraf halen iedere keer. Of doe ik iets fout. Ik overweeg ook al een goede buggy dus lees graag mee.
3 jaar geleden
De dubatti smart vonden wij het fijnst. Hebben niet naar het prijskaartje gekeken maar naar wat we fijn vonden
3 jaar geleden
Reactie op Demner
Goeie!! Wist niet dat die nog te koop waren en net op een website gevonden. ...
Mag ik vragen waar je de buggy joolz aer hebt gevonden? Wij hebben ook de Dubatti maar om heel eerlijk te zijn vindt ik hem niet heel praktisch. Sowieso wilde ik een extra buggy erbij gaan kopen om te gaan vliegen en dan is de Joolz Aer wel heel fijn. Maar overal niet meer leverbaar 😔.
3 jaar geleden
Reactie op Mirritje
Mag ik vragen waar je de buggy joolz aer hebt gevonden? Wij hebben ook de D ...
Tuurlijk! Via www.santing.nl gratis verzenden en de buggy kost 349 euro 🤗
3 jaar geleden
Ik had altijd voor thuis gebruik onze standaardkinderwagen (Joolz geo 2) en voor in de auto een Hamilton buggy. Makkelijk in te klappen en voldeed prima voor onderweg etc en dus als 2e buggy.
Wel vind ik dat in een buggy in verhouding een klein boodschappenmandje zit ten opzichte van een kinderwagenbuggy laat maar zeggen en je mist het comfort van een ‘wandelwagen’. Ze zijn vaak lichtgewicht en kleine wieltjes.
Is het bij jullie ook de bedoeling dat je de buggy naast je normale ‘kinderwagen’ gaat gebruiken of is het de bedoeling dat het als vervanging is en net zoals wij deden voor onderweg etc? Mocht het namelijk echt als vervanging zijn zou ik misschien toch naar wat meer eisen kijken. Wij hebben nu zelf bijv als 2e buggy voor ons dochtertje de joolz hub+. (Heb deze 2ehands aangeschaft) Deze is wel heel compact en zit een beetje tussen wandelwagen en buggy in.
3 jaar geleden
Ik had een Topmark buggy gekocht voor m'n moeder, voor als onze dochter daar is. Heel makkelijk inklapbaar, super klein ook. Nu meegenomen naar Griekenland op vakantie en het is echt top! Wij gebruiken hem in de ligstand, omdat ze nog niet zelfstandig kan zitten. Ook een mand eronder, ideaal!
3 jaar geleden
Tip, kijk 2de hands op Vinted of Marktplaats, Facebook verkoop pagina's. Daar hebben we onze kinderwagen en maxi cosie gekocht, samen €100. Super goed zag alles er uit. Als ik zie hoe snel onz4 baby groeit ben ik blij dat ik niet alles nieuw heb gekocht!!