28 Reacties

3 jaar geleden

Hema?

3 jaar geleden

Bij onze hema helemaal niks te vinden

3 jaar geleden

Prenatal?

3 jaar geleden

Ik heb er 1 van h&m die niet doorschijnt, was wel even goed zoeken! Verder kom je toch sneller online aan het shoppen!

3 jaar geleden

Noppies is ook prettig en heeft goede legging. Wel alleen in zwart en donkerblauw.

3 jaar geleden

Belly fashion in Zoetermeer heeft heel veel

3 jaar geleden

C&A heb ik goeie leggings gekocht

3 jaar geleden

Ik ben naar de h&m gegaan, inderdaad flinke doorschijn maar zit wel heerlijk! Ik ga lekker Doorschijnend door het leven, iedereen mag genieten van m鈥檔 zwarte ondergoed! Meestal heb ik wel een lang t-shirt / trui tot over de billen aan, maar ook met een korter topje rock ik de broek hahaha.

3 jaar geleden

Ik heb laatst 2 stoffen broeken bij Prenatal gekocht die na 2 wasbeurten al helemaal vaal waren. Daar kan ik echt niet meer mee naar buiten 馃檲 Dit is dus geen aanrader van waar w茅l heen te gaan, maar waar n铆茅t heen te gaan 馃槈

3 jaar geleden

Bij onze hema en primark niets te vinden helaas! Heb een heerlijke legging van de H&M met streepjes aan de zijkant. Die schijnt niet door en zit heerlijk! Verder heb k een broek van de pieces zwangerschapsljjn, die zat heerlijk nadat k de band eruit geknipt had. Verder een paar jurkjes online maar in de fysieke winkels is het echt drama 馃槶 vind dus bij prenatal de kleding ook verre van leuk 馃槄

3 jaar geleden

C&A en Esprit heb ik hele mooie dingen gevonden

3 jaar geleden

Reactie op LinceyNora

Ik heb er 1 van h&m die niet doorschijnt, was wel even goed zoeken! Ver ...
Hoi hoi kan je mischien een foto maken van het artikelnummer of naam bij onze h&m in de winkel geen legging kunnen vinden die niet doorscheen

3 jaar geleden

Reactie op Yas93

C&A heb ik goeie leggings gekocht
C&A hier in de buurt geeft aan alleen online zwangerschaps kleding te verkopen

3 jaar geleden

Reactie op Floortje vB

Ik heb laatst 2 stoffen broeken bij Prenatal gekocht die na 2 wasbeurten al ...
Las bij prenatal online ook alleen maar slechte recensies

3 jaar geleden

Reactie op Jules1985

C&A en Esprit heb ik hele mooie dingen gevonden
C&a hier in de buurt geeft aan alleen online zwangerschaps kleding te verkopen helaas

3 jaar geleden

Helaas veel alleen online te koop 馃檮 Shop via Zalando en Asos. Betaalbaar, snel in huis en makkelijk te retourneren

3 jaar geleden

Ik heb dan wel goede ervaring met prenatal, spijkerbroek is nog super netjes en is dan nog van m鈥檔 vorige zwangerschap. Ook de shirtjes zijn nog zo goed als nieuw.

3 jaar geleden

Noppies heeft heel veel leuks!

3 jaar geleden

Guts & Gutso heeft fijne flare broeken in alle kleuren. Ook mooie jurken voor de zomerperiode.

3 jaar geleden

Krijg steeds meer t idee dat de fysieke kledingwinkels en babywinkels 眉berhaupt naar t midden/zuiden zijn verhuisd 馃槄 in Noord-Holland Noord is niet meer zoveel te verkrijgen voor zwangeren 馃ぃ Ga binnenkort maar een dagje naar Utrecht of Brabant denk ik voor de babykamer en kleding! 馃槤