75 Reacties
3 jaar geleden
We hebben gisteren de Easy Walker Jimmy gekocht! Prachtige wagen voor meerdere kindjes ooit
3 jaar geleden
Wij hadden een cybex priam rosegold gekocht maar die past niet in onze auto😂 dus hebben een bugaboo gekocht nu. Als je interesse heb. Hij is een jaartje oud en alleen gebruikt voor 1 kindje door m’n schoonzus. Met maxicosi!
3 jaar geleden
Reactie op LucieTaams
Wij hadden een cybex priam rosegold gekocht maar die past niet in onze auto ...
.

3 jaar geleden
Wat wij bij bij onze eerste hebben gedaan is gewoon naar de winkel gaan en achter een aantal gaan lopen. Dan vallen er gelijk een boel af. Mijn vriend en ik verschillen ook behoorlijk van lengte, dus dat speelt echt mee met lekker erachter lopen. Uiteindelijk toen gekozen voor een Bugaboo Buffalo. Die is nu nog steeds goed en gaan we weer gebruiken. Deze maken ze niet meer geloof ik. Hij was behoorlijk duur, maar paste het beste bij ons.
3 jaar geleden
Wat een 'goede' kinderwagen is, dat is voor iedereen anders. Dit heel erg aan je persoonlijke situatie/leefstijl.
Wij wonen buitenaf met veel zandpaden, dan is 4 grote luchtbanden heel fijn. Woon je in de stad dan zijn kleine wielen weer handiger.
Moet je een trap op met de wagen dan moet hij licht zijn en goed in te klappen enz enz.
Wat voor de ene de perfecte wagen is, kan voor de ander helemaal niet fijn zijn.
Bedenk goed in welke situaties je de wagen wil gaan gebruiken.
Succes👍
3 jaar geleden
Wij hebben de Easywalker Jimmey besteld (in taupe)! Ik vond vooral het verschil met andere kinderwagens groot als ik op verschillende ondergronden reed met een 5 kilo zak erin! Je betaald iets meer, maar je krijgt ook meer. Succes met je zoektocht 🤗
3 jaar geleden
Wij hebben de Nuna demi grow gekocht. Vooral om de hoogte van de bak en zitje en hoe uitgebreid de kinderwagen is. Zowel zomer als winter benodigdheden.
3 jaar geleden
Wij gingen naar BabyPark met een aantal wagens op een lijstje, uiteindelijk een wagen uitgekozen die niet op het lijstje stond. 😅 In het echt bekijken is het aller beste en praktische vind ik.
Nuna Mixx Next + Pipa Next autostoeltje is het geworden (het is dat we ‘m gekregen hebben want zelf hadden wij een budget van €500-750 in ons hoofd incl autostoel/maxi cosi)
De kleur, de grootte, de boodschappenmand en de manier van inklappen was voor ons een totaal plaatje dat klopte.
3 jaar geleden
Maxicosi plaza plus. Super fijne wagen.
Maar zou het zelf eens uittesten bijeen grote babywinkel zoals van asten
3 jaar geleden
Hier ook de maxicosi plaza plus. Budget, grootte bij inklappen, hoogte en grootte boodschappenmandje waren voor ons het belangrijkst. Mijn vriend is vrij lang en deze wagen is vrij hoog. Inklappen kan met 1 hand en hij blijft in ingeklapte stand rechtop staan; erg fijn als je weinig ruimte hebt.