30 Reacties

één jaar geleden

Onze kleine heeft lichtblauwe/ lichtgrijze ogen al sinds geboorte we denken dat ze die oogkleur behoud aangezien ik ook blauw/grijs heb en me vriend blauw

één jaar geleden

Blauw/groen zijn benieuwd welke kant het op gaat. Ik heb groen en mijn vriend blauw

één jaar geleden

Wij hebben allebei bruine ogen en onze dochter nog blauw 😅

één jaar geleden

Papa en mama allebei donker bruine ogen en het kleine dametje lichtblauw 🥹😳

één jaar geleden

Reactie op F&M

Papa en mama allebei donker bruine ogen en het kleine dametje lichtblauw 🥹 ...
Wauw, wat een prachtige oogjes! En wat bijzonder!

één jaar geleden

Reactie op F&M

Papa en mama allebei donker bruine ogen en het kleine dametje lichtblauw 🥹 ...
Dit hebben wij precies hetzelfde 🤣

één jaar geleden

Onze oudste is inmiddels dan wel geen baby meer maar is van donkerblauw naar lichtblauw gegaan. Precies de oogkleur van zijn papa

één jaar geleden

Mijn vriend heeft hele donkerbruine ogen (bijna zwart) en ik donkerblauw. Ons zoontje heeft vanaf de geboorte bruine ogen maar je ziet wel dat blauwe vliesje er overheen. Mijn vriend is Chinees dus vandaag dat onze kleine met bruine ogen geboren is. Het is wel leuk om te zien dat zijn ogen lichter bruin zijn 🥰 ben heel benieuwd of ze nog lichter worden!

één jaar geleden

Wij hebben beide bruine ogen. Ons meisje heeft sinds de geboorte blauwe oogjes. Denk dat het nog wel gaat veranderen

één jaar geleden

Ik blauw, mijn man bruin. Bij de geboorte waren zijn ogen PIKzwart. Je zag de pupil niet eens. Dit is het nu. Zou heel gek zijn als ze weer donker worden, omdat hij juist steeds lichter wordt, maar hey… we wachten het geduldig af 😍

één jaar geleden

Wij hebben beide groene ogen. Die van Julia zijn nog blauw

één jaar geleden

Ik heb bruine ogen, mijn vriend heeft blauwe ogen. Onze kleine man heeft 1 oog die al mooi bruin is, terwijl de ander meer richting grijs bruin is nog, leuk te zien maar moeilijk om op foto te krijgen

één jaar geleden

Mijn man heeft blauwe ogen en ik heb grijze ogen, onze dochter en zoon hebben allebei zijn blauwe kleur en mijn vorm ogen 😁

één jaar geleden

Bruine oogjes

één jaar geleden

Lichtblauw met een donkere rand 💙

één jaar geleden

Hartstikke bruin al haha. Ze is 12 weken

één jaar geleden

Mijn vriend heeft blauwe ogen en ik groen en mijn dochter Emily is nu bijna 16 weken en heeft sinds de geboorte ook blauwe ogen.

één jaar geleden

Ze beginnen bij ons nu bruin te worden bij haar lijkt het.

één jaar geleden

Mijn man heeft blauw/groen en ikzelf heb bruin/groen. Ons meisje van 3 maanden heeft sinds de geboorte donkerblauw en in bepaald licht lijkt het wat lichter blauw. Kijk er heel verschillend tegenaan, ben benieuwd!

één jaar geleden

Sinds geboorte deze kleur ogen is nu 3 maanden oud ik zelf heb groene ogen mn man knal blauwe ogen broer ogen van mij en andere twee kids bruine ogen ( kids met vorige partner )