11 Reacties
7 maanden geleden
Wij hebben een trybike. Die kun je van 3 wieler ook ombouwen naar een 2 wieler
7 maanden geleden
Ook wij hebben een trybike. Mijn zoontje kreeg deze op zijn 2e verjaardag met een extra wiel. Nu is hij 5 jaar en gebruikt hem als loopfiets (gek genoeg kan hij niet fietsen, hij snapt niet hoe de trappers werken. Krijg het niet aan zijn verstand gepeuterd haha). Had gehoopt dat ik 'm weer als driewieler kon gebruiken voor mijn dochtertje van 1.5 jaar. Maar mijn zoontje gebruikt 'm dus nog steeds. Wat dat betreft wel iets duurzaam! Het gaat lang mee.
VRIEND
7 maanden geleden
Voor onze oudste hadden we een Veloretti loopfiets. Als ik een tip mag geven, probeer gelijk een tweewieler loopfiets. Als ze eenmaal de balans hebben, kunnen ze zo door op een trapper fiets. Mijn oudste was 2,5 jaar en kon fietsen op een normale fiets. Voor mijn zoontje (22/11/22) hebben we nu een bandit angel fietsje, maar willen m eigen een Vici bike voor z’n verjaardag geven, die kan je 3x ombouwen en zou geschikt zijn vanaf 1,5 jaar. Qua step (jongste stept sinds deze week) zou ik een micro step aanraden. Goede kwaliteit en zijn leuke stepjes!
7 maanden geleden
Reactie op LIZELO
Ah leuk zijn die ook! Kan je ook de zadel eraf halen zodat het een stepje w ...
Nee dat kan niet! Trybike is enkel en alleen een loopfiets, die dus zowel als 3 en 2 wieler kan (mits je een extra wiel bij koopt. Standaard is met 2 wielen). Gaat inderdaad lang mee en op veel verschillende hoogtes te zetten. Je kan de as van het voor-/achterwiel namelijk ook verplaatsen en daarnaast zadel omhoog/-laag.
Wij hebben m sinds een aantal maanden staan voor onze dochter als 3 wieler. In het begin hele klein stukjes, maar ze gaat nu steeds wat harder en verder. Ze is nu 19mnd.
Geen ervaring met steppen (nog) hier ☺️
7 maanden geleden
Mega fan van de Veloretti. Heel laag te verstellen. Nu met 1,5 maar racet ze de kamer door, ze kreeg hem voor haar eerste verjaardag. Iedere dag opgepoetst met een washandje en nu kan ze ermee rijden ❤️
6 maanden geleden
Reactie op Elientje24
Mega fan van de Veloretti. Heel laag te verstellen. Nu met 1,5 maar racet z ...
Vind je dat je ‘m laag kunt verstellen? Ik vind de Veloretti veel te hoog op de laagste stand. Mijn dochter is lang voor haar leeftijd en is dus ook 1,5. Maar kan net met haar teentjes bij de grond.
6 maanden geleden
Reactie op Beefje
Vind je dat je ‘m laag kunt verstellen? Ik vind de Veloretti veel te hoog o ...
O echt joh, wat jammer! Hier sjeest ze er echt mee, maar ze is dan ook wel lang met haar 1,5 jaar. Heb je ook gekeken naar de versteloptie bij het voorwiel? Die gaatjes zeg maar?
VRIEND
6 maanden geleden
Wij hebben gister de Veloretti (tweewieler) van onze dochter op z’n laagst gezet. Hij kan bij de grond maar nog niet helemaal met platte voeten. Hij is 86 cm groot. Hij vond het wel prachtig haha 😅