33 Reacties

19 dagen geleden

Onze jongen zit net pas in maat 86, broeken nog 80 vanwege zijn heupen. Hij kan maat 21 schoenen nog wel aan maar zitten ietsjes krap. Hij is ook een klein kereltje als ik soms leeftijdsgenoten zie

19 dagen geleden

Reactie op daantjel

Onze jongen zit net pas in maat 86, broeken nog 80 vanwege zijn heupen. Hi ...
Wat een verschil! Net andersom ja. Bijzonder toch ook.

19 dagen geleden

Hier schoenmaat 22, broeken 80/86 (lengte beter 92 lees: onmogelijk 🥲) en bovenkleding nu 86/92.

19 dagen geleden

Onze dochter is nu ongeveer 90CM broekmaat 92 ( sommige spijkerbroeken 98 en dan sla ik ze om) bovenkleding 98 en soms 98/104 Schoenen maat 23 pas geleden opgemeten voeten lijken iets gegroeid nu.. maar schoenen waren ruim dus voor nu zitten ze nog goed. Heb ook veel vriendinnen met kids net in 86 zitten .. ik denk maar zo ieder kind is anders en ligt er ook aan waar je de kleding koopt. alles valt anders uit..

19 dagen geleden

Hier een jongen met schoenmaat 23 en kledingmaat 86. M'n dochter van net 4 (25 aug) is wel in 5 maanden van maat 98 naar 116 gegaan. Dus ik snap dat "wat gebeurt er allemaal" gevoel wel ja. Komt goed, elk kind heeft echt z'n eigen tempo.

19 dagen geleden

Reactie op Manda

Hier een jongen met schoenmaat 23 en kledingmaat 86. M'n dochter van net ...
Ja dat is kennelijk ook zo. Onze oudste is nu 5 jaar. Hij groeit tot nu toe gestaag. Ik ken dit helemaal niet. Ook was hij altijd erg tenger, en nog steeds. Dan is dit zo'n vreemde gewaarwording.

19 dagen geleden

Onze dochter heeft in de zomer ook een groeispurt gemaakt. Ze draagt nu schoenmaat 24 en haar kleding wisselt tussen 92 en 98.

19 dagen geleden

Reactie op Marleen1987

Ja dat is kennelijk ook zo. Onze oudste is nu 5 jaar. Hij groeit tot nu toe ...
Komt goed mama 😘

19 dagen geleden

Hier nu kledingmaat 86/92 maar schoenmaat al 25 🙈

18 dagen geleden

Hier kleding 86, gaat nu richting 92. Schoenen maat 22.

18 dagen geleden

Kleding maat 80 en schoonmaat 18.

18 dagen geleden

Kleding 80 en schoenen 20. Zit nog steeds in dr eerste schoentjes, al bijna 5 maanden nu.

18 dagen geleden

Dank jullie voor de reacties. Ik heb kennelijk toch wel een groot meisje 🤣

18 dagen geleden

Hier schoenmaat 21/22 net tussen in, broekjes lengte 86 en shirtjes vaak maat 92

18 dagen geleden

Reactie op Ollie85

Hier nu kledingmaat 86/92 maar schoenmaat al 25 🙈
Jaa hier ook. Van 19 oktober is ze.

18 dagen geleden

Kleding 80 (broekjes) en 86 (shirtjes) Schoenen maat 23 maar bijna toe aan een grotere maat. We hebben altijd shoesme.

18 dagen geleden

Dat is wel groot. Hier maar 22/23 en 92 van kleding. Truitjes en jurkjes in maat 86 past ze ook nog en de broekjes die wat langer vallen

18 dagen geleden

Ik vind kleding en schoenen heel erg aan het merk liggen. Hier ligt kleding van maat 80 (bv Hema) tot en met maat 3Y/98 (Franse en Spaanse merken) in de kast. En schoenen in maat 21 van Van Haren zijn net aan te klein terwijl ze Shoesme al in maat 23 draagt. Mijn kind is ongeveer 88cm en 13 kilo dus zeker geen kleintje.

16 dagen geleden

Hier ook een groot kind. Hij zit in maat 92/98 en draagt sinds deze week maat 26. Met de verwachting dat hij boven de 2 meter wordt is het redelijk te verwachten.

16 dagen geleden

Hier een klein meisje met maat 80/86. En schoenmaat 20/21