37 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg mee

2 jaar geleden

Ik heb de Gazelle Bloom en neem een draagzak mee!

2 jaar geleden

Ik heb een Cortina E-common Family met een Urban Iki voorzitje en een groot krat van Basil voorop. Hier kan net onze Dubatti Smart buggy in. Het is een beetje zwaar voorop maar dat is een kwestie van wennen. Evt. kan hij ook met een spin achterop de bagagedrager, maar dat vind ik toch wat minder handig.

2 jaar geleden

Heb de cortina family 4U met een buggy Cybex Libelle die kan net aan in mijn fietstas

2 jaar geleden

Ik heb de mama fiets van Stella. Heb geen houder voor de buggy. Naar de stad stad eigenlijk altijd met de auto.. Krijg binnenkort wel een krathouder met krat. Daar zou wel zo'n buggy in kunnen die helemaal klein gevouwen wordt ipv lang. Weet het merk zo even niet.

2 jaar geleden

Ik heb de Batavus Mambo. Een fijne fiets. Geen houder voor een buggy.

2 jaar geleden

Ik heb ook de mamafiets van Stella. Heel tevreden over. Lekker veel ruimte, fietst soepel. Ik neem (nog) geen buggy mee, maar zou dat met de tijd denk ik wel handig vinden? Misschien dat in een krat voorop (geen idee of dat er op kan eigenlijk?) of anders denk ik dat ik m achterop doe en dan vastzet met een bagagespin of in de fietstassen als dat past… Als ik nu naar de stad ga laat ik mn kind gewoon in het stoeltje van de fiets zitten en loop ik overal heen. Wordt straks ook weer anders als ze kan lopen. Langere afstanden worden dan wel weer een ding, maargoed zie ik tegen die tijd wel 🥲

2 jaar geleden

Ik heb de Gazelle Bloom en een krat van Basil voorop. Ik woon in een dorp, dus geen Buggy nodig. Dus weet ook niet of dat in de krat zou passen. Naar de stad ga ik met de auto.

2 jaar geleden

Ik volg :)

2 jaar geleden

Gazelle Bloom echt hele fijne fiets, wel wat zwaar vind ik hem. Maar goed da's ook niet gek met een verlengstuk, fietstassen en twee kinderen. Hahah.

2 jaar geleden

Wat maakt een fiets een mama fiets?🤷🏽‍♀️🤓

2 jaar geleden

Reactie op Chaaaaaarlottex

Een bredere opstap!

2 jaar geleden

Hier de Cortina family elektrische mamafiets met een yepp next zitje. Een (mama)fiets met stuurslot en dubbele standaard is echt wel een aanrader als je kind voorop zit.

2 jaar geleden

Reactie op Chaaaaaarlottex

Lagere opstap. Een breder stuur en vaak ook meer ruimte tussen het zadel en het stuur.

2 jaar geleden

Reactie op Clover2022

Hier de Cortina family elektrische mamafiets met een yepp next zitje. Een ( ...
Vind je het ook zwaar een voorzitje?

2 jaar geleden

Totaal niet eerlijk gezegd!

2 jaar geleden

De next is ook weer wat lichter van gewicht volgens mij en op het stuur valt mij 100% mee. Moet zeggen dat ik elektrisch erg fijn vindt en de fiets vrij licht fietst. Ik zou eerst voor de bloom gaan maar die is een stuk zwaarder in het stuur.

2 jaar geleden

Ik heb onlangs de gazelle duty (is wel elektrisch) aangeschaft en zooo fijn. Heb ook naar de bloom gekeken maar vond daar het zadel heel hard van maar dat is persoonlijk natuurlijk.

2 jaar geleden

Reactie op JES21

Ik heb onlangs de gazelle duty (is wel elektrisch) aangeschaft en zooo fijn ...
Heb er inderdaad een ander breder zadel op gezet!

2 jaar geleden

Wij hebben de Altec mamafiets met Bobike zitje. Super fijne fiets en betaalbaar.😁