37 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een Cortina E-common Family met een Urban Iki voorzitje en een groot krat van Basil voorop. Hier kan net onze Dubatti Smart buggy in. Het is een beetje zwaar voorop maar dat is een kwestie van wennen. Evt. kan hij ook met een spin achterop de bagagedrager, maar dat vind ik toch wat minder handig.
2 jaar geleden
Ik heb ook de mamafiets van Stella. Heel tevreden over. Lekker veel ruimte, fietst soepel. Ik neem (nog) geen buggy mee, maar zou dat met de tijd denk ik wel handig vinden? Misschien dat in een krat voorop (geen idee of dat er op kan eigenlijk?) of anders denk ik dat ik m achterop doe en dan vastzet met een bagagespin of in de fietstassen als dat past…
Als ik nu naar de stad ga laat ik mn kind gewoon in het stoeltje van de fiets zitten en loop ik overal heen. Wordt straks ook weer anders als ze kan lopen. Langere afstanden worden dan wel weer een ding, maargoed zie ik tegen die tijd wel 🥲
2 jaar geleden
Reactie op Chaaaaaarlottex
Wat maakt een fiets een mama fiets?🤷🏽♀️🤓
Een bredere opstap!
2 jaar geleden
Hier de Cortina family elektrische mamafiets met een yepp next zitje. Een (mama)fiets met stuurslot en dubbele standaard is echt wel een aanrader als je kind voorop zit.
2 jaar geleden
Reactie op Clover2022
Hier de Cortina family elektrische mamafiets met een yepp next zitje. Een ( ...
Vind je het ook zwaar een voorzitje?
2 jaar geleden
Vind je het ook zwaar een voorzitje?
De next is ook weer wat lichter van gewicht volgens mij en op het stuur valt mij 100% mee. Moet zeggen dat ik elektrisch erg fijn vindt en de fiets vrij licht fietst. Ik zou eerst voor de bloom gaan maar die is een stuk zwaarder in het stuur.
2 jaar geleden
Wij hebben de Altec mamafiets met Bobike zitje. Super fijne fiets en betaalbaar.😁