49 Reacties

9 maanden geleden

Zoontje maat 18/19 🤭 ukkepuk van 75cm. De kleinste schoenen van onze oudste zijn maat 23 😁 die werd met grote voeten geboren. Al die boxpakjes met voeten pastte hij nooit 🤣 en onze jongste met gemak, haha.

9 maanden geleden

Dochtertje heeft maat 18/19 🤭

9 maanden geleden

Mijn dochter is 16,5 maand en heeft maat 19 maar gaat naar maat 20. Schoenen van Groot en laarsjes van Playshoes.

9 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft ook maat 23! Is volgens mij iets aan de grote kant, maar dit had ik zelf als kind zijnde ook. Nu btw maat 36 😂

MOD

9 maanden geleden

Ons dochtertje past geen schoenen omdat ze zulke kleine voetjes heeft. Ze is zelf ook niet groot. Met dubbele sokken maat 18/19🤣

9 maanden geleden

Dochter heeft maat 17 en is 16 maanden

9 maanden geleden

Mijn dochter is 16,5 maand en heeft maat 22.

9 maanden geleden

Zoontje 17 maanden maat 24

9 maanden geleden

Dochter van 18 maanden heeft bijna maat 23. Man en ik zijn beide lang en grote voeten dus ik kijk er niet van op.

9 maanden geleden

Oh hier nog geen schoenen, want ze loopt nog niet (16,5 maand). Heb wel walkers van Lodger die ze draagt als sloffen en die zijn maat 19, maar echt nog aan de grote kant 🙈 Misschien maar goed dat ze nog geen schoenen nodig heeft met zulke kleine voeten.

8 maanden geleden

Mijn zoontje heeft maat 24

8 maanden geleden

Dochter 17 maanden maat 21

8 maanden geleden

16 maanden en maat 20

8 maanden geleden

Bijna 17 maanden en maat 21

8 maanden geleden

Reactie op Smus

Oh hier nog geen schoenen, want ze loopt nog niet (16,5 maand). Heb wel wal ...
Die had mijn kind ook voor ze schoenen kreeg (3 weken geleden pas, daarvoor liep ze ook niet) en die waren aan de grote kant. Maar ze heeft toch echt een dikke maat 20 en draagt op advies van de schoenwinkel haar schoenen in maat 21 voor ietsjes groeiruimte.

8 maanden geleden

Mijn zoontje van 17 maanden zit ong in maat 19/20. Papa heeft maat 47/48 😅

8 maanden geleden

Reactie op Veer21

Die had mijn kind ook voor ze schoenen kreeg (3 weken geleden pas, daarvoor ...
Oh goed dat je het zegt! Dan zijn haar voeten misschien dus toch niet zo klein!

8 maanden geleden

Bijna 1,5 jaar en maat 23/24. Loopt nu net een week écht veel en gaan deze dagen voor schoenen kijken. Tot dan loopt hij op leren slofjes/schoentjes met een dun en flexibel onderlaagje.

8 maanden geleden

16 maanden, maat 22 zit goed. Genoeg ruimte, maar niet te veel.

8 maanden geleden

1,5 jaar maat 17. Niet ideaal want ze loopt al een paar maanden en weinig goede schoenen in maat 17