23 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter is bijna 9 maanden en kan zichzelf uren vermaken met rammelballetjes en een leeg mona toetje bakje 🤣

2 jaar geleden

https://www.wehkamp.nl/vtech-baby-rijd-leer-letterlocomotief-16769413/?MaatCode=000&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Toys&utm_term=167694130000&gclid=Cj0KCQjwwvilBhCFARIsADvYi7JKvHovzk5RPsROZeWLIIC8oO1SyFnBbYtowExFi1s0Jpb0_Rc8lIEaAu9EEALw_wcB Toen mijn oudste zoon 1 werd kochten wij deze voor hem. Maar onze baby van 8 maanden speelt hier de hele dag zowat mee. Bij het zien van de trein word hij helemaal blij..

2 jaar geleden

Wat een leuk ding die olifant! Goede tip! Ons zoontje vindt het baby dierenpret reuzenrad van Vtech helemaal geweldig. Er zit een zuignap onder dus dan blijft die staan op de grond / tafel etc. Op het moment is dit de favoriet. Voelboekjes vindt hij ook heel leuk!

2 jaar geleden

Hier is een lege 1,5l fles, onderzetters en een speeltegel favoriet. Ook blijven kreukeldoekjes het goed doen

2 jaar geleden

Die olifant is echt leuk! Had hem bij onze zoon, maar hij maakt wel een herrie vonden wij. Een blokken bak is hier genoeg voor uren plezier. Losse blokjes erin en ze is de hele tijd bezig om de bak leeg te gooien en te vullen.

2 jaar geleden

Ons zoontje speelt heel veel met de stapelbekers van Mushie. Toren omgooien, achter de bekers aan kruipen, bekers tegen elkaar slaan, ... Hij blijft het echt leuk vinden. Voelboekjes zijn hier sinds kort ook een hit!

2 jaar geleden

Wc rollen aan de stoelpoten! Gaat naar boven en beneden, kan draaien.. feest!

2 jaar geleden

Drumstel van baby Einstein is hier populair. Hij kruipt nog niet maar slaat wel veel met zn handen op dingen en vindt geluid leuk.

2 jaar geleden

Reactie op Cinnn

Hier is een lege 1,5l fles, onderzetters en een speeltegel favoriet. Ook bl ...
Precies dit! Lege dozen, onderzetters, petflessen etc 😜

2 jaar geleden

Ik heb gelezen dat ze op deze leeftijd auto's en treintjes interessant gaan vinden dus ik heb toevallig van het weekend een houten trein van little dutch gekocht. Ben benieuwd wat ze ervan vindt. Verder speelt ze met heel divers speelgoed. Waar ze het meest mee speelt momenteel is: activiteitenkubus van v tech, plastic flesjes die ik heb gevuld met macaroni en rijst (maken leuk geluid), kleine ballen begint ze leuk te vinden, een keyboard, huishoudelijke dingen zoals plastic bakjes, afstandbedieningen en alles wat ze te pakken krijgen 🤣. Ook is ze erg veel bezig met kruipen en staan en lopen langs de meubels. En grote knuffels vindt ze ook leuk. Heb ook een pop voor haar gekocht maar dat interesseert haar nog niet zo

2 jaar geleden

Heeft er nog iemand nog tips voor iets met touwtjes? Mijn kind trekt steeds onze veters los als hij de kans krijgt 😅

2 jaar geleden

Ik heb deze voor 8 euro gekocht bij de Kruidvat. Mijn dochter snapt het idee nog niet van de juiste blokken door het juiste gaatje doen, maar wanneer de deksel er vanaf is, vermaakt ze zich volop met het rammelen van de bak en het in en uitgooien van de blokken haha!

2 jaar geleden

Reactie op Demner

Ik heb deze voor 8 euro gekocht bij de Kruidvat. Mijn dochter snapt het ide ...
Haha deze is bij ons ook een hit. Vooral het bakje zelf 🫠🤣

2 jaar geleden

Reactie op Demner

Haha hier ook, veel ander speelgoed maar ze pakt altijd deze blokjes

2 jaar geleden

Reactie op Demner

Heb deze 2 jaar geleden al gekocht bij de kruidvat. En hij is nog steeds een hit hier.

2 jaar geleden

Reactie op lisan1991

Heeft er nog iemand nog tips voor iets met touwtjes? Mijn kind trekt steeds ...
Misschien is het ufo speeltje project montessori dan een idee🥰

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Reactie op lisan1991

Heeft er nog iemand nog tips voor iets met touwtjes? Mijn kind trekt steeds ...
Busy Board, Peuter Activity Board Montessori Speelgoed om fijne motoriek te verbeteren, educatief sensorisch bord speelgoed voor 2 3 4 jaar oude jongens meisjes https://amzn.eu/d/eAfh6wy Ik heb deze gekocht voor in t vliegtuig. Klein/plat dus handig voor in handbagage en uren zoet met touwtjes, gespjes en knoopjes. Ik zit er dan wel bij en zorg dat die geen gekke dingen er mee doet (leeftijd is vanaf 2 jaar namelijk)

2 jaar geleden

Reactie op LD86

Bedankt!

2 jaar geleden

Reactie op Demner

Bedankt. Deze hebben we ook al jaren inderdaad. Erg leuk!