11 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb aanstaande maandag een wen ochtend van half 10 tot half 12, volgende week woensdag van 9 tot half 12, en die dinsdag daarna een wendag van 9 tot 5. De week daarop (7februari) start ze officieel.
Alleen aankomende maandag ‘mag’ ik erbij blijven en vind het intake gesprek plaats. Hopelijk is ze dan ook een poosje wakker zodat ze elkaar wat kunnen leren kennen!
3 jaar geleden
Wij hebben een uitgebreide intake gehad, aankomende dinsdag gaat hij een ochtend wennen van 09.00 tot 12.30 de eerste echte opvangdag ben ik nog vrij. Dit is 2 februari vanaf 6 februari ga ik weer werken en gaat hij 2 dagen per week.
Belangrijkste is dat je je kind met een goed gevoel achter laat! Eerste paar keer doen ze ook wat extra foto’s in de app zetten :)
3 jaar geleden
Hier geen wendag. Wel een wenuurtje met mij erbij. Wendagen doen ze niet meer ivm verzekering etc. Je kan er wel zelf voor kiezen om je eerste dagen opvang niet volledig te benutten, maar je betaalt natuurlijk wel voor een hele dag. Ik ben de eerste dag dat ze moet gaan nog vrij, dus haal haar dan niet te laat op. Mocht het niet goed gaan, dan kan ik haar nog eerder ophalen.
3 jaar geleden
Reactie op CHMB
Misschien een domme vraag hoor maar hoe geven jullie dan moedermelk mee? In ...
Ik werk zelf op een babygroep. Het aanleveren van de bv, zitten bepaalde regels aan. Naam en datum van afkolven moet er op staan. Of je het in een zakje, flesje of al in de fles aanleverd mag je zelf weten. De hoeveelheid in de fles kan je alvast afmeten, maar als wij zakjes krijgen van ouders, dan schenken wij het zelf in met de afgesproken hoeveelheid.
Als je nog meer vragen hebt, stel ze aan je kdv. We werken allemaal toch net even anders weer qua aanleveren 😊
3 jaar geleden
Reactie op FirstTimeMommyRox
Hier geen wendag. Wel een wenuurtje met mij erbij. Wendagen doen ze niet me ...
Even nieuwsgierig.. je bent de eerste waarbij ik dit hoor. Hoezo doen ze dat niet meer bij jullie ivm verzekering? Een kindje mag alleen maar wennen indien het contract al ingegaan is dus is dan meeverzekerd. ☺️
3 jaar geleden
Hier midden februari wendagje. Ik breng hen rond 8u en ga hem rond 15u halen.. ga dan een kappersbezoek inplannen 😄