18 Reacties

3 jaar geleden

Dit is de moonie? Die werkt super!

3 jaar geleden

Bij ons werkt Moonie ook echt top!

3 jaar geleden

Werkt goed, maar stopt vanzelf na een tijdje als het stil is. Je kunt ook het volume niet instellen en dus niet kiezen hoe lang hij aanstaat.

3 jaar geleden

Reactie op Thelma1

Werkt goed, maar stopt vanzelf na een tijdje als het stil is. Je kunt ook h ...
Het volume is wel in te stellen! Door de knop ingedrukt te houden gaat het volume harder/zachter :)

3 jaar geleden

Moonie! Werkt super. Verschillende geluidjes, verschillende kleuren, volume gemakkelijk aan te passen en na 1h (denk ik dat zo is of 30min) stopt vanzelf. Als de baby huilt dan begint het opnieuw. We zijn heel tevreden 😊

3 jaar geleden

Hier ook de Moonie beer heeel erg fijn. Allerlei verschillende white noise geluiden, wind, regen, golven, muziek, baarmoedergeluid. Gebruiken hem elke avond

3 jaar geleden

Ja werkt echt top! Wij gebruiken m voor white noise. Echt fijn dat het snachts weer aan springt als hij een huilgeluid maakt

3 jaar geleden

Wij hebben hem ook maar heeft hier geen effect. Het is dat we hem hebben gekregen anders had ik het heel zonde gevonden. Maar heek veel baby’s gaan er goed op, mijne is een uitzondering denk ik 😅

3 jaar geleden

Reactie op Thelma1

Werkt goed, maar stopt vanzelf na een tijdje als het stil is. Je kunt ook h ...
Ik steek hem eigenlijk s’nachts in de stekker en dan blijft hij non stop geluid make 🤭

3 jaar geleden

Vind hem geweldig, alleen gaan de batterijen wel snel leeg vind ik!

3 jaar geleden

Gekregen maar zou hem zelf niet gekocht hebben. ‘S nachts niet nodig en overdag soms…

3 jaar geleden

Wij gebruiken ‘m ELKE dag in de avond/nacht. Heeeel fijn en m’n zoon slaapt er goed door!

3 jaar geleden

Heel tevreden van!

3 jaar geleden

Gekregen maar zou hem zelf niet gekocht hebben. ‘S nachts niet nodig en ove ...
Haha kom op mezelf terug. Werkt top! 😂😂😂

3 jaar geleden

Reactie op Tortilla

Vind hem geweldig, alleen gaan de batterijen wel snel leeg vind ik!
Vind ik ook!

3 jaar geleden

Geweldig!!! Zowel mijn zoon (2,5 jr) als mijn dochter (4,5 mnd) kunnen niet zonder bij elk slaapje. Ideaal ding 🫶🏼

3 jaar geleden

Love it!! Gebruik het hier al 5 maanden elke nacht.

3 jaar geleden

Heel fijn. Ons zoontje slaapt er heerlijk mee in. Ik leg hem overdag aan de lader. Het licht is zacht genoeg voor net dat beetje om iets te kunnen zien. De kleurtjes functie gebruik ik niet, vind dat wisselen niks.