22 Reacties

4 jaar geleden

Jaa hier ook al zo'n buik!! Nu 16 weken maar met 13 a 14 was die al goed aanwezig! 😍

4 jaar geleden

15 weken 🥰

4 jaar geleden

Bij mij was hij ook ineens ‘geplopt’ bij 15 weken 🤣 nu 17 en hij groeit gelijkelijk door

4 jaar geleden

Vandaag ook 15 + 3 opeens was die buik daar. Super hard gegroeid in de laatste week. 2de kindje

4 jaar geleden

Hi ik had ook 'ineens' een buik

4 jaar geleden

Wow wat een buiken, ik heb sowieso altijd al een buikje gehad en twijfel nog steeds of er zwanger buikje komt of het nog steeds mijn oude buikje is. Nu 15w+4

4 jaar geleden

Ja hier ook een mega buik opeens. Tweede kindje wel, maar omdat ik zelf al overgewicht heb en zwaarder ben dan voor de eerste zwangerschap, dacht ik dat het wel nog even zou duren. Maar nee hoor....

4 jaar geleden

Wat leuk om je hier tegen te komen!😀 mooie buik heb je 😍

4 jaar geleden

Reactie op gewoontineke

Wat leuk om je hier tegen te komen!😀 mooie buik heb je 😍
❤️😘

4 jaar geleden

Reactie op Mamanoniem

Ja hier ook een mega buik opeens. Tweede kindje wel, maar omdat ik zelf al ...
Hier hetzelfde verhaal.. de buik is ineens heel hard aanwezig 16w2 maar op 14w al zichtbaar. Eerste kindje wel. 🙈

4 jaar geleden

Gister gemaakt met precies 15 weken haha.. is mijn 3e kindje 🥰

4 jaar geleden

Prachtig!! Ik heb ook een grote buik! Op de foto 14/5 en inmiddels 15/2

4 jaar geleden

Hier was ik precies 15 weekjes! Nu alweer 17 haha 👶🏼 mooi hoor! 💕

4 jaar geleden

Ik ben wel blij om al deze volle (en mooie) buiken🤰🏻 te zien, want ik voelde me al extreem big qua buik. Nu 16w2d. Niet eerste zwangerschap, wel eerste kindje die al zover is gekomen. Lekker omarmen dan maar! Inhouden of verbergen gaat niet meer 😉

4 jaar geleden

Mijn buik is s middags echt veel boller dan s ochtends 😅 Hij groeide rond 12 weken ineens heel hard en sinds die tijd weer rustig (gelukkig) 😁

4 jaar geleden

Haha ja dan krijg je dit soort grappige kiekjes🤪

4 jaar geleden

15+3 😊 tweede kindje, buik verscheen al vroeg 🤭

4 jaar geleden

Bij mij kwam met 18 weken ineens echt een buik. Deze foto is van vandaag met 19 weken. Tweede kind 💕

4 jaar geleden

Jaloers!! Wat een mooie buikjes hebben jullie allemaal al 😍 ik hoor alleen maar dat je bij mij nog niks ziet. Bij de 1e kreeg ik ook pas na 30 wk een klein buikje 😋 de baby groeit wel goed gelukkig!

4 jaar geleden

Hier nu 17+6 en ook een goede ontploffing 😍😍