15 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben wel een jas met capuchon. Bij ons zoontje ook altijd gedaan. Wij doen altijd de capuchon in de wagen gewoon over het hoofdje heen dan hebben ze er geen last van. Je kan ook nog naar van die warme berenjasjes kijken
2 jaar geleden
Wij hebben er eentje van de Hema met capuchon. Tot nu toe gaat dat nog goed. Maar die heeft ze niet aan in de auto maar wel bijv in de wandelwagen/voetenzak en dit gaat makkelijk.
2 jaar geleden
Ik zou met de warmte van een jas geen rekening houden met de auto. Het wordt sterk afgeraden een jas te dragen in de auto, zowel voor jezelf als voor baby's.
VRIEND
2 jaar geleden
Ik heb 2 dingen voor ons zoontje;
- deze jas: https://www.zalando.nl/lil-atelier-regenjas-quiet-shade-l7w24n001-c11.html
- dit pak: https://www.dilling.nl/Baby-ondergoed/Kinderwagenpak-van-merinomerinowolfleece-voor-baby-s-1-2.html?listtype=search&searchparam=Kinderwagenpak&listtype=search&searchparam=Kinderwagenpak
Als we lange stukken gaan autorijden krijgt hij dat kinderwagenpak aan, maar als we bijv naar de opvang aan en doe ik gewoon z’n jas aan. Het pak is ook lekker voor op de fiets.
2 jaar geleden
Reactie op Mandarijn2020
Ik heb 2 dingen voor ons zoontje;
- deze jas: https://www.zalando.nl/lil-at ...
Ik zoek zo een kinderwagen pak maar goedkoper...heeft iemand een idee?
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op None3
Als je m niet perse van wol wilt; in het verleden hebben we voor onze dochter een teddy pak gehad van de H&M. Ook lekker warm 😄.
En ik heb m nog in maat 62 om op Vinted te zetten, is de hele winter meegegaan voor ons zoontje. Heb m nu in 86-92 voor komende winter (zit nu in 80, maar mouwen en voeten kan je gelukkig omslaan)
2 jaar geleden
Reactie op Mama19892022
Ik zou met de warmte van een jas geen rekening houden met de auto. Het word ...
Dat weet ik dat dat afgeraden wordt😉 onze auto wordt niet snel warm dus een kind zonder jas in de auto zetten is hier veel te koud. De auto even laten lopen werkt ook niet met een ouder auto dat duurt veel te lang, zelfs ik heb het ijskoud en zit nu al met een dikke jas in de auto. Wanneer de auto een beetje warm is gaat de verwarming uit. Onze dochter heeft vorigjaar ook met een herfstjas in de auto gezeten, een pasgeboren baby wil ik niet in een koude auto zetten een jas is in onze auto echt nodig.
2 jaar geleden
Dat weet ik dat dat afgeraden wordt😉 onze auto wordt niet snel warm dus ee ...
Gaat niet om warmte. Maar om de veiligheid.. door dat je kind een jas aan heeft kun je hem niet strak genoeg aantrekken met de riemen.. dus mocht je een ongeluk krijgen. Dan is de kans heel groot dat je kindje dus uit die stoel vliegt..
Tja ik weet niet wat belangrijker is.. of eventjes wat kouder, maar toch veilig.. je kunt eventueel even dekentje erover doen. Na een tijdje is de auto vast lekker opgewarmd.. Of toch gewoon lekker een jas aan trekken met alle gevolgen van dien..
Ja zelf weten natuurlijk =)
Ik meld het alleen even.. ik wist dit als " nieuwe " mama toen ook niet.. en was blij dat emand mij hier op aansprak..
2 jaar geleden
Reactie op None3
Bij Lidl hebben ze online nu zo’n wollen pak.
2 jaar geleden
Haha, ze verzinnen ook van alles. ‘Kinderwagenpak’. Goede marketing in ieder geval.
2 jaar geleden
Ik zou trouwens in de auto gewoon een dekentje eroverheen leggen, of anders idd een onesie oid aantrekken.