Hoi allemaal, welke deken moet ik aanschaffen voor de ledikant en co sleeper? Onderstaande heb ik voor zijn ledikant maar ik kreeg te horen dat dit te dun is voor een baby.. en dat ik een wollen dekentje moet hebben voor de koude dagen. Kunnen jullie mij helpen wat nou echt een baby warm houd?
Als je die graag wilt dan gewoon halen. Je kan ook altijd nog werken met meerdere laagjes over elkaar. Plus de deken ligt (bijna altijd) dubbel in bed. Zeker in de co sleeper.
Ik wou deze ook eerst bestellen, ik denk dat ik die op de foto retour ga do ...
Jazeker! we hadden ook nog een dun lakentje erbij. Maar we hadden zowel voor het wiegje en voor het ledikant en we hebben alleen maar die van het wiegje gebruikt want die was groot genoeg.
De meeste doorgaans dekentjes die gebreid zijn, zijn gemaakt van katoen. Zit nu zelf te kijken naar alwero en wollies. Ook is er veel nep wol te koop. Als je echt een wollen wil, dan zou ik online kijken en bij de materialen.
Ik wil er 1 voor de ledikant aanschaffen en 1 voor de wieg. Zal ik 2 maten ...
Ik zou eerst voor het wiegje alvast aanschaffen, ze zijn best wel groot. Je kan als je twijfelt altijd voor zowel wieg als ledikant bestellen dan zie je hoe groot ze zijn