9 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Ik ben bonding before birth gestart bij tamara schwitz in amsterdam. Ze volgt je de hele zwangerschap en je hebt een online programma met meditaties en connectie met bewustzijn wat je in je draagt en een video vd zwangerschap. 🌸

3 jaar geleden

Reactie op Lauravk1989

Hi! Ik ben bonding before birth gestart bij tamara schwitz in amsterdam. Ze ...
Hee dat klinkt heel mooi zeg, heb even op haar website gekeken. Ik lees dat het veel gaat over bewustzijn en diepere verbinding met je baby ook op energetisch/spiritueel niveau. Klinkt heel mooi! Zo voel en zie ik het ook. Hoe bevalt het jou tot nu toe? Ook ben ik opzoek naar een docent voor yoga in de zin van echt bewegen. Heb je daar nog een goede ervaring mee?

3 jaar geleden

Reactie op bloomingflower

Hee dat klinkt heel mooi zeg, heb even op haar website gekeken. Ik lees dat ...
Ik zit zelf bij hot yoga maar is niet specifiek voor zwangeren. Tamara is yoga docente geweest dus zal haar eens vragen

3 jaar geleden

Haar programma is fantastisch. Echt bewust stap voor stap zetten en voelen ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Lauravk1989

Hi! Ik ben bonding before birth gestart bij tamara schwitz in amsterdam. Ze ...
Hey Laura ik heb dat programma bekeken en dat zou echt geweldig geweest zijn bij mijn eerste zwangerschap! Nu weet ik het niet zo goed.. hoeveel is de investering voor het programma?

3 jaar geleden

Reactie op Cheri86

Hey Laura ik heb dat programma bekeken en dat zou echt geweldig geweest zij ...
€2000 inclusief met begeleiding met video, online academie, 5 sessies. Ook na de geboorte. Ik vind het echt heel goedkoop voor wat je krijgt.

3 jaar geleden

Ik zou even contact opnemen want ik vond dat het meer leek toen ij in gesprek was dan via de site. Het is veel meer dan een online programma

3 jaar geleden

Reactie op Lauravk1989

Ik zou even contact opnemen want ik vond dat het meer leek toen ij in gespr ...
Dank je wel ik zal eens kijken en contact opnemen. Klinkt wel erg mooi. Hoe ver ben jij nu?

3 jaar geleden

Reactie op Lauravk1989

Ik zou even contact opnemen want ik vond dat het meer leek toen ij in gespr ...
Ik ben zaterdag 7 weken en heb morgen onze eerste sessie samen. Het is mijn eerste zwangerschap. Hoe ver ben jij?