13 Reacties
3 jaar geleden
wist je dat je ook een gratis rompertje kan krijgen. Ik denk als je op gratis rompertje zeeman googled dat je hem dan wel ziet! :)
3 jaar geleden
Ben daar de vorige keer ook geweest voor de zekerheid. Het bleek ook nodig te zijn. Hadden vantevoren 2 rompertjes en 2 boxpakjes gehaald. Goed gebruikt en ook netjes gebleven! Kan ze nu weer makkelijk gebruiken als het nodig is. Wij hadden een reflux baby en afhankelijk van een droger, dus zijn veel intensief gebruikt....
3 jaar geleden
Reactie op Roslyn
Ik heb nu overigens ook luiers in maat 0, want maat 1 was destijds nog zo g ...
Ik heb geen rompertjes in 44 maar wel in 50 van de zeeman. Volgens mij vallen de kleertjes van de zeeman ook vaak nog iets kleiner uit.
Ik heb wel 2 grote pakken luiers in maat 0, maar twijfel nu of dat wel echt nodig zal zijn.. denk alleen als ze te vroeg geboren zou worden of niet? Ze zijn van kruidvat dus kan ze nog ruilen voor een maatje 1
3 jaar geleden
Haha Zeeman is top inderdaad. Ik kijk er ook regelmatig even.
Wat betreft maatje 44, als je een rompertje maat 50 hebt kan dat prima. Ze hoeven echt niet meteen in perfect zittende kleertjes te leven, dat kan echt wel een paar uurtjes/een dag wachten en dan kun je echt wel iemand vinden die een maatje 44 haalt voor je 😉
3 jaar geleden
Hier hadden ze vandaag echt totaal geen jongens kleren meer. Alleen nog maar meisjes 😢
3 jaar geleden
Ik heb maat 44 van vinted afgehaald. We gaan het waarschijnlijk toch niet gebruiken en mocht het te vroeg komen dan eerst maar ff in 2e hands (wat ook enorm goed spul is) en dan kan ik dan wel meer kopen. Heb 2 setjes en wat rompertjes in 44 voor 10 euro gehaald.
3 jaar geleden
Zeeman is zo fijn! Heb er nu een speel/regenbroek voor ons zoontje gehaald, en de slabbers 2 voor €1,99 (met touwtjes) blijven veel mooier in de was dan de andere die ik had. En rompers blijven echt mooi qua model.. en voor leuke prijsjes regelmatig een leuke outfit!
3 jaar geleden
Reactie op Minzzz
Ik heb geen rompertjes in 44 maar wel in 50 van de zeeman. Volgens mij vall ...
Ik heb bij mijn eerste maat 0 nooit gebruikt. Direct naar 1 en toen ook weer heel snel door. Kan echt heel snel gaan dus zou niet van alles super veel voorraad inslaan. Aanbiedingen zijn er ook altijd. 👍
3 jaar geleden
Zeeman heeft hele leuke kleding!☺️
Tip qua maatje 44:
Koop het niet of maar 1 ding. Voor het geboortepakje van onze dochter hadden we gewoon maat 50, ook al zeiden ze al dat ze klein zou worden.
Onze dochter is geboren met 2840 gram.
Het geboortepakje was te groot, maar toch stond dat wel heel schattig.
Een paar uur na de geboorte ging ik met mijn zusje videobellen en aangegeven dat ze lekker mag shoppen voor maatje 44. De volgende dag hebben zij en mijn moeder de prenatal leeg gekocht 😂
Zelfs in maatje 44 kon onze dochter zwemmen en hebben de kleding heel goed gebruikt! Bijna een maand heeft ze het gedragen.
Maar vond het wel fijn dat het pas gekocht was toen bleek dat het echt nodig was. Anders had ik het zonde gevonden.
Nu denken de artsen dat we een grote baby krijgen. Dus het geboortepakje in maat 50 en 56 gekocht voor de zekerheid. Is maat 50 groot genoeg dan groeit de baby vanzelf in maatje 56 en wordt het alsnog goed gebruikt ☺️