13 Reacties
één jaar geleden
Daarvoor zou ik het niet laten.. gewoon de breekbare dingen wat hoger hangen.. en wat dingen uit stof of plastic beneden. Kan hij ze erin en eruit halen. Goed voor de fijne motoriek. ;)
wij zijn niet thuis de hele periode van kerst en nieuw, vind het nu al stom dat we geen boom kunnen zetten.. ik ga wel zeker lichtjes hangen. Dat gaat hij geweldig vinden.
één jaar geleden
Wij hebben de boom al staan. Op het begin vond ze het erg interessant en pakte ze er steeds ballen uit, maar door consequent nee te zeggen en haar weg te halen bij de boom lijkt ze er nu bijna niet meer naar. Af en toe grijpt ze er ineens nog in, maar dan gelijk zeggen we nee en gaat ze lachen en kruipt vervolgens weg.
Wel hebben we er bewust voor gekozen om geen glazen ballen er in te hangen ivm veiligheid en de onderste rand is leeg haha.
één jaar geleden
Ja hoor! Ik ga hem vandaag opzetten. Ze gaat het hoogstwaarschijnlijk in het begin erg interessant vinden, net als de planten, maar dat wordt vast wel minder naarmate ie langer staat.
één jaar geleden
Ik ga hem niet opzetten. Dat wordt 1000x nee zeggen en corrigeren. Heb er echt geen trek in eigenlijk 🤣🤣 volgend jaar doe k weer mee🤣
één jaar geleden
Wij zetten hem dit jaar niet. Ondanks dat we hem altijd op een zuil hebben staan doen we het toch niet die lange en snelle armen kunnen overal aan. Bij onze oudste was dat overigens geen probleem, als we "nee" zeiden deed hij het ook niet meer. Onze jongste zet bij het woordje "nee" een heel gemene lach op en doet het vol plezier nog een keer🤣🤣 we versieren het dit jaar wel wat anders
één jaar geleden
Hier staat de boom ook sinds 2 dagen. Ze kruipt er vol enthousiasme naartoe en wil wel alles pakken maar een duidelijke “nee, alleen kijken, niet pakken” werkt prima! Gaat ze lachen, in dr handjes knijpen en vol bewondering kijken. Na een minuutje staren kruipt / speelt ze verder. 🥰
Zou het gewoon proberen en inderdaad oppassen met breekbare decoratie. 👍