20 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar! Gisteren was ik een beetje panisch ervan, maar ik merk nu dat er gewoon spanning in mijn rug zit maar dat ik ook verkeerd lig ‘s nachts

4 jaar geleden

Volgens mij begint de pijn in de schouder, wanneer er een bloeding ontstaat door scheuren van je eileider en in dat geval zou je ook (erge) buikpijn moeten hebben. Ik ben ook bij elke zwangerschap bang geweest voor bbz. Gelukkig nooit gehad. Maar ik snap en herken je zorgen.

4 jaar geleden

Reactie op YK85

Volgens mij begint de pijn in de schouder, wanneer er een bloeding ontstaat ...
Ja precies, dat denk ik ook, dat er (erge) buikpijn en/of bloedverlies bij moet komen… ook denk ik dat de pijn in de schouder dan wel heviger moet zijn. Maar ik vind het zo spannend om zwanger te zijn, ik maak me overal zorgen om… dank voor je antwoord 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Suus399

Herkenbaar! Gisteren was ik een beetje panisch ervan, maar ik merk nu dat e ...
Ja, aangezien ik verder geen klachten heb die passen bij bbz, denk ik ook dat dit het geval is. Ik herken het ook van vermoeidheid, of na een dag winkelen, dan krijg ik ook vaak een zeurende/zware schouder. Ik denk dat ik me niet zo druk moet maken… (zegt mijn verstand, nou mijn gevoel nog 😅)

4 jaar geleden

Ik heb vorig jaar mei door een Bbz een gescheurde eileider gehad. Je krijgt last van je schouder door het bloed dat in de buikholte stroomt. De pijn in je buik is heel heftig en de pijn in je schouder typisch. Ik denk dus niet dat dat het is. Misschien verkeerd gelegen?

4 jaar geleden

Reactie op IrMa91

Ik heb vorig jaar mei door een Bbz een gescheurde eileider gehad. Je krijgt ...
Ah dank voor deze informatie. Wat naar dat je een bbz hebt gehad. Ik zie vaker staan dat de schouderpijn “typisch” is, maar snap niet zo goed wat daar mee wordt bedoeld. Maar als je dus pijn in je schouder hebt van een bbz, moet dat dus gepaard gaan met hevige buikpijn?

4 jaar geleden

Reactie op Esther89

Ah dank voor deze informatie. Wat naar dat je een bbz hebt gehad. Ik zie va ...
Wellicht is dat zoiets als persdrang.. ook al heb je het nooit eerder gehad: dan weet je het!

4 jaar geleden

Reactie op Suus399

Wellicht is dat zoiets als persdrang.. ook al heb je het nooit eerder gehad ...
Oke, dank je wel!

4 jaar geleden

Helaas ook in september 2020 een bbz gehad. Ik ging echt dood van de pijn, kon gewoon op sommige momenten niet staan op mn benen.. Verschrikkelijk als ik er nu aan terug denk. Zeurende schouder geen ervaring mee.

4 jaar geleden

Reactie op JWe

Helaas ook in september 2020 een bbz gehad. Ik ging echt dood van de pijn, ...
Hé jakkes wat ontzettend naar, wat moet je je vreselijk hebben gevoeld en bij de herinnering eraan. Als ik deze reacties zo hoor, hoef ik me geen zorgen te maken.

4 jaar geleden

Ik zou even de verloskundige bellen.. ik wil je niet bang maken maar je wel informeren over wat mijn vk zei. Ik belde toen dat ik echt hele erge krampen had, en toen vroeg zij mij een paar dingen om een miskraam uit te sluiten. En toen vroeg ze ook heb je pijn tussen je schouderbladen? Dus ik zou toch even de vk bellen.. ❤️

4 jaar geleden

Reactie op ER97

Ik zou even de verloskundige bellen.. ik wil je niet bang maken maar je we ...
Aha, ja t is niet tussen de schouderbladen, maar echt in m’n linkerschouder, beetje zeurend… Maar misschien alleen ter info even bellen…

4 jaar geleden

Reactie op ER97

Ik zou even de verloskundige bellen.. ik wil je niet bang maken maar je we ...
Heb alleen ook geen krampen of bloedverlies. Alleen die zeurende schouder…

4 jaar geleden

Vanochtend toch de verloskundige voor de zekerheid even gebeld. Zij vindt de klachten aan mijn schouder niet passen bij een bbz of miskraam. Zeker omdat ik geen andere klachten zoals koorts, erge buikpijn of bloedverlies heb. Het zal een combinatie zijn van spanning en mijn werk in de kinderopvang. Nu dus rustig verder afwachten tot de eerste echo!

4 jaar geleden

Fijn dat je het hebt gevraagd! Ik werd vanochtend ook wakker met een stijve, zere schouder. Ik dacht eerst meteen oh verkeerd geslapen maar ging daarna toch ook twijfelen aan een bbz. Omdat ik me verder prima voelde en geen enkele andere symptomen had ben ik ook gewoon naar werk gegaan. Nu ben ik blij te lezen dat jouw vk er ook zo over dacht 😊

4 jaar geleden

Heb ik ook gehad, onwijs veel pijn aan m'n schouder. Toen wegens icsi traject het ziekenhuis gebeld. Moest direct komen.. echo sloot een bbz uit maar ze waren bang voor een longembolie.. moest door de ct scan etc.. heel vervelend ivm de zwangerschap! Uiteindelijk bleek het toch vanuit mn spieren te komen. De fysio heeft me heel goed geholpen! Als ik terugkijk had ik beter gelijk de fysio kunnen bellen, mn schouder bleek instabiel. 🥲

4 jaar geleden

Reactie op Minzzz

Fijn dat je het hebt gevraagd! Ik werd vanochtend ook wakker met een stijve ...
Minny ben jij weer zwanger 😁😁 ?

4 jaar geleden

Reactie op Suus399

Minny ben jij weer zwanger 😁😁 ?
Jaaa!! Zitten we in dezelfde maand? Ik ben dit weekend net 5 weekjes, ik dacht dat jij alweer iets verder was.. wat leuk!!

4 jaar geleden

Reactie op Minzzz

Jaaa!! Zitten we in dezelfde maand? Ik ben dit weekend net 5 weekjes, ik da ...
Wat fijn! Gefeliciteerd 😊 Ik ben nu 6+2 dus scheelt niet zoveel! Donderdag 7 april eerste echo met 8 weken, hopelijk is dan alles goed 🤞🏻

4 jaar geleden

Reactie op Suus399

Wat fijn! Gefeliciteerd 😊 Ik ben nu 6+2 dus scheelt niet zoveel! Donderda ...
Dankjewel!! Oh nee dat scheelt zeker niet veel, super leuk!!