20 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op YK85
Volgens mij begint de pijn in de schouder, wanneer er een bloeding ontstaat ...
Ja precies, dat denk ik ook, dat er (erge) buikpijn en/of bloedverlies bij moet komen… ook denk ik dat de pijn in de schouder dan wel heviger moet zijn. Maar ik vind het zo spannend om zwanger te zijn, ik maak me overal zorgen om… dank voor je antwoord 🥰
4 jaar geleden
Reactie op Suus399
Herkenbaar! Gisteren was ik een beetje panisch ervan, maar ik merk nu dat e ...
Ja, aangezien ik verder geen klachten heb die passen bij bbz, denk ik ook dat dit het geval is. Ik herken het ook van vermoeidheid, of na een dag winkelen, dan krijg ik ook vaak een zeurende/zware schouder. Ik denk dat ik me niet zo druk moet maken… (zegt mijn verstand, nou mijn gevoel nog 😅)
4 jaar geleden
Reactie op IrMa91
Ik heb vorig jaar mei door een Bbz een gescheurde eileider gehad. Je krijgt ...
Ah dank voor deze informatie. Wat naar dat je een bbz hebt gehad. Ik zie vaker staan dat de schouderpijn “typisch” is, maar snap niet zo goed wat daar mee wordt bedoeld.
Maar als je dus pijn in je schouder hebt van een bbz, moet dat dus gepaard gaan met hevige buikpijn?
4 jaar geleden
Ik zou even de verloskundige bellen.. ik wil je niet bang maken maar je wel informeren over wat mijn vk zei. Ik belde toen dat ik echt hele erge krampen had, en toen vroeg zij mij een paar dingen om een miskraam uit te sluiten. En toen vroeg ze ook heb je pijn tussen je schouderbladen? Dus ik zou toch even de vk bellen.. ❤️
4 jaar geleden
Vanochtend toch de verloskundige voor de zekerheid even gebeld. Zij vindt de klachten aan mijn schouder niet passen bij een bbz of miskraam. Zeker omdat ik geen andere klachten zoals koorts, erge buikpijn of bloedverlies heb.
Het zal een combinatie zijn van spanning en mijn werk in de kinderopvang. Nu dus rustig verder afwachten tot de eerste echo!
4 jaar geleden
Fijn dat je het hebt gevraagd! Ik werd vanochtend ook wakker met een stijve, zere schouder. Ik dacht eerst meteen oh verkeerd geslapen maar ging daarna toch ook twijfelen aan een bbz. Omdat ik me verder prima voelde en geen enkele andere symptomen had ben ik ook gewoon naar werk gegaan. Nu ben ik blij te lezen dat jouw vk er ook zo over dacht 😊
4 jaar geleden
Heb ik ook gehad, onwijs veel pijn aan m'n schouder. Toen wegens icsi traject het ziekenhuis gebeld. Moest direct komen.. echo sloot een bbz uit maar ze waren bang voor een longembolie.. moest door de ct scan etc.. heel vervelend ivm de zwangerschap! Uiteindelijk bleek het toch vanuit mn spieren te komen. De fysio heeft me heel goed geholpen! Als ik terugkijk had ik beter gelijk de fysio kunnen bellen, mn schouder bleek instabiel. 🥲