12 Reacties

één jaar geleden

Wordt echt beter. Hier ook vanaf 6 maanden tot 11 maanden steeds ziek. Gaat vanaf 3,5 maand naar de opvang. Hij lijkt nu eindelijk beter bestand tegen alle virussen. Duurt echt wel even, maar het wordt beter.

één jaar geleden

I feel you! Hier hetzelfde hoor. Ik had in juli een nieuwe baan en heb met al 3x ziek moeten meldden. Hevige griep, toen buikgriep en nu COVID (veel last van). Alles met dank aan de opvang. Verschrikkelijk! We pikken elke snotneus en buikgriep mee met nu als klap op de vuurpijl al weken ziek van covid. Lig letterlijk al weken op de bank of in bed. Had van mij niet gehoeven 😇 Sterkte ermee! Beetje gedeelte leed is halve leed ofzoiets… 🙏🏼

één jaar geleden

Herkenbaar. Wij zijn allemaal ziek spugen spugen. Wij liggen allemaal plat

één jaar geleden

Het wordt echt beter... voor nu sterkte!

één jaar geleden

Hier is sinds begin november ook haast constant 1 van de 3 gezinsleden ziek. Oorontstekingen, twee keer buikgriep, meega veel snot, ik word er niet goed van :) iedereen zei na de 1e verjaardag wordt het beter, nou ik denk na deze winter (eerste winter in de opvang). Krijg je dit circus weer bij een evt 2e???

één jaar geleden

Reactie op RGSD

Hier is sinds begin november ook haast constant 1 van de 3 gezinsleden ziek ...
Oh nou ik hoop het niet! Ik vertrouw erop dat ik nu zo'n mega boost krijg dat ik voorlopig niet meer ziek ga worden😬

één jaar geleden

Herkenbaar! Hier alles ook gehad. 2x buikgriep, covid, gewone griep, snot verkouden. En sinds vandaag is ze ook weer koortsig. Daarbij kreeg ze vandaag ook haar vaccinaties. Dus wordt een leuk weekend..

één jaar geleden

Herkenbaar hoor. Maar het word echt beter! Mijn oudste ging vanaf 3 maanden meteen en is ook op en af ziek geweest, ze kreeg ook elke keer koorts vanwege tandjes dus ik moest haar continue ophalen plus ik werd zelf ook ziek.. Het werd beter toen ze 1 jaar was, we moesten er echt even doorheen helaas..

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Elke week weer een andere griep. Het is wel heel goed voor de weerstand, anders krijgen ze(+wij) het alsnog als ze naar de basisschool gaan. Merk dat de griepjes en virussen nu nog steeds wekelijks er zijn maar dat hij minder ziek wordt en wij soms helemaal niet meer 🤞🏻

één jaar geleden

Heel herkenbaar mama! Ik ben 6 weken geleden ziek geweest, 2 weken geleden nu ook weer.

één jaar geleden

Heel herkenbaar! M’n zoontje (14 mnd) lijkt nu wat minder vaak ziek te worden, maar ik daarentegen continu! November, december en nu januari alle maanden al een keer moeten ziek melden op werk.. zo vervelend, maar ben dan zo beroerd dat ik echt niet kan werken 🥺

één jaar geleden

Reactie op november22

Heel herkenbaar! M’n zoontje (14 mnd) lijkt nu wat minder vaak ziek te word ...
Haha herkenbaar. Elke maand ziek moeten melden èn een nieuwe baan. Gelukkig veel begrip, hopelijk jij ook 🙏🏼